Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Egyébként...

RÁJEN 2009.01.07. 16:55

... nagy nap ez a mai, mert vagy hat pakkom jött egyszerre. Most mindegyiket nem fogom ide feltolni, majd lassacskán, de az örömöm nagyobb annál, mintsem hogy kihagyjam a dicsekvést:

Ezt ugye egy nálam hozzáértőbb kolléga már kitárgyalta, úgyhogy csak pár szóban: a 'Köllesz, mint a rosseb' posztomban is megénekelt Plymouth rendőrautó egy jóval ritkább változata az Adam-12, amit ugye a méltán híres T. J. Hooker című sorozat ihletett, a nagyszerű William Shatner és a Legénybúcsúban (sőt a Grease 2-ben is) dalra fakadó Adrian Zmed (haha, milyen név már) főszereplésével. Mára kicsit megöregedett.

No de a Taxi. Nagyon szerettem a sorozatot, pedig nem adták túl sokat itthon. A kedvencem Andy Kaufman volt, bár akkor még fogalmam sem volt, kicsoda is az Ember a Holdon. Aztán Christopher Lloyd is csatlakozott, egyszerűen imádtam. Akkor sehol sem volt még a Vissza a jövőbe Dokija...

Ez ugyanaz a Ford LTD, ami a 'Jövevények' posztban is szerepelt, és a MB számtalan verzióban feldolgozta, én is várok még pár rendőrt és repülőteres taxit is belőle, aztán egyszer majd egy Ford LTD-posztban összeszedem, ha megjött mind.

UPDATE:  az Adam-12 nem is az, aminek gondoltam, némileg megnyugtat, hogy elsőre más is benézte, de a hiba attól még hiba marad. Részletek itt. Szánombánom.

Címkék: ebay matchbox police taxi

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr84863824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.01.17. 19:23:53

"Adam-12, amit ugye a méltán híres T. J. Hooker című sorozat ihletett"

Éppen, hogy nem. Ha az a "egy nálam hozzáértőbb kolléga már kitárgyalta" rám vonatkozik, akkor pont azt írtam le, hogy benéztem.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.01.17. 19:29:31

Jaja, pont erre utaltam az update alatt. Elsőre figyelmetlenül olvastam az akkori posztodat, mert annyira ráizgultam magára a poszt tárgyára. Majd beszereztem a saját példányom, posztoltam, stb. De miután elolvastam újra a Tied, sikerült meg is értenem, amit leírtál ;)
A jövőben simán lehet, hogy majd zargatlak pár kérdéssel, és ha nem gond, linkellek is, ha olyan a téma. Oké?

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.01.22. 18:03:16

Persze Rájen örömmel segítek, ha tudok. Meg már linkelni ia akartam az oldald hozzám, de úgy szét vagyok esve, mint Legó emberke tájfun idején. Ha nem kerül ki hozzám a lapod linkje pár napon belül, akkor kérlek rúgj már rajtam egyet egy kommentben!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.01.22. 18:33:21

Köszönöm előre is, a linkelést főleg. De zargatni emiatt nem foglak ;)
süti beállítások módosítása