Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Dilemma

RÁJEN 2009.03.16. 15:37

Inkább trilemma. Megjött ma egy (újabb) Superkings Plymouth Fury, és az van, amire nem számítottam: büdös. Dohos pinceszagú. Már-már homeless. Mit lehet ezzel ilyenkor tenni?

1) Beáztatom valami szappanos vízbe. Akkor szerintem a matricák lejönnek róla, és bár szagtalan lesz, de csupasz. Mondjuk talán szép lesz az matrica nélkül is. De a festetlen elemek nem fognak berozsdálni?

2) Szétszedem, alkohollal nekimegyek, kitisztítom, újrafestem. De az már nem lesz ugyanaz... (Valami almazöld-metál jól állna neki, vagy akár a "szokásos" military look.)

3) Eladom, mert nem akarok barbár lenni.

Mit tegyek???

 

 

 

 

 

 

Címkék: matchbox superkings

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr711005612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.03.16. 18:38:37

Szerintem ha kint hagyod éjszakára a levegőn - már úgy értem a szabadban - száraz helyen, akkor kiszellőzik.

Legrosszabb esetben meg bezárod egy Wunderbaummal egy cipősdobozba két napra és akkor eltűnik a bűz az biztos. Ha valami kevésbé agresszív illatot választasz, akkor nem lesz olyan borzalmas taxiszaga. Mondjuk a vanília egészen elviselhető. (Persze ne az egész Wunderbaumot tedd be mellé egyszerre, mert akkor nem maradsz meg mellette a lakásban.) Én akkor szívtam ilyennel, amikor egyszer a fagyasztott hús leve kifolyt a közös használatú céges kocsi csomagtartójának (szedán) szőnyegére, amikor mentünk bulizni az egyik kollégához. Nem vettük észre, aztán kint állt a kocsi a tűző napon és amikor este kinyitottuk a csomit, olyan szaga volt, mintha valaki meghalt volna odabent, nagyon régen. Tulajdonképpen nagyon vicces volt, mert négyen beültünk, bezártuk az ajtókat, majd négyen ugrottunk ki egyszerre. Tökig letekert ablakokkal elmentünk egy benzinkútig, gőzborotvával meg mosogatószerrel mentünk neki a szőnyegnek, vettünk 3-4 Wunderbaumot és kibiztosítva bevágtuk a csomagtartóba. A szőnyeget persze hazaérve kivettük és kiszárítottuk. Megszáradt, de változatlanul halott macska szaga volt. Ezt elnyomta a Wunderbaum, de aki abban a kocsiban utazott, annak legalább fél éven át borzasztó vaníliaszaga volt az autóban töltött 3 perc után. Szóval óvatosan alkalmazva szerintem Matchboxra is működik. Főleg, hogy a Fordnak van csomagtartója. 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.03.16. 19:17:41

Hú, köszi a részletes leírást, ki fogom próbálni. Aztán meglátjuk... Vicces ennek a fényében, amikor az eladó beírja, hogy smoke free and pet free area :D
süti beállítások módosítása