Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

VW+Porsche Picasso

RÁJEN 2009.07.30. 11:06

Felújítós poszt következik. Work in progress, de kis pihenőt tartok.

Úgy kezdődött, hogy az ebayen találtam egy Majorette VW T2-es párost 1 euróért, narancsra újrafestve, de elég bénán lettek átpingálva. Mondok, kell, majd én megoldom. Az egyik egy zárt, a másik egy körbeablakos kivitel volt. És hogy lássátok, nem csak a vaterán vannak csibészek, az sem a fotók beállításából (és minőségéből), sem a leírásból nem derült ki, hogy a zártnak hiányzik a jobb A-oszlopa, a körbeablakosnak pedig össze van mázgálva az összes ablaka. Mindegy, megjöttek, és a remek konstrukciónak köszönhetően egy kis feszítés kellett csak a járgányok szétpattintásához, fúrás-faragás nem. Szerencsére a zártból át tudtam emelni az ablakot, ami elfogadható minőségű volt, a rossz ablak és a hiányos kaszni ment a kukába. Lett tehát egy darab jó felújítási alap. A színválasztással nem kellett sokat dilemmáznom, mert csak fehér festékem van, ami nem matt, szóval az elhatározás megszületett, fehér lesz, abból még lehet mentő is, rendőr is, ugyanis a tetején a villogó helye megvan.

A letisztítás során vált nyilvánvalóvá, hogy ez valaha rendőr volt, ugyanis belül kék volt, szép metálos. Mindegy ez is, lemartam mindent róla. Jött a festés, és hiába vigyáztam, fújtam vékonyan, azért a küszöbnél sikerült megfolyatni.

A korábban átgányolt MB Volvo 760-as adta az új kerekeket, amiket már korábban feketére színeztem alkesz filccel, de ennek a fedése az újbóli átszínezés ellenére sem teljes, ide majd a Revell mattfekete modellfestéke kell, az nem viccel.

Hogy mi lesz belőle? Most az alábbi kettő között kell döntenem, de hajlok egy kicsit a mentő felé, mivel nekem a német rendőrhoz jobban illene a kék ablak és villogó. (Mindkét képet a most nemrég talált újabb kisautós adatbázis-oldalról szedtem.)

 

 

 

 

 

 

 

A másik alany egy Corgi Porsche. Ezt a Pecsa bolhán vettem talán 300 Ft-ért, kopottan, sérült hátsó spoilerrel.

Ez utóbbit harapófogóval kiegyengettem, és némi fúrás után ez is megkapta a szép új fehér színét. Eredetileg is fehér volt, a dekorációt mindössze négy sportos matrica jelentette rajta, amiket igen nehéz volt lekapargatni.

A terv ezzel az, hogy német rendőr lesz, mint az alábbi képen:

Ehhez és a VW-hez már nem is kell más, mint hogy nyomtassak matricákat, fel tudjam ragasztani őket egyenesen és kész! Sok szerencsét nekem!

Címkék: volkswagen police vw picasso majorette ambulance

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr491277254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bog Zoo (törölt) 2009.07.30. 13:04:51

Szépek lettek! Még így, félkészen is. :D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.07.30. 13:14:35

@Bog Zoo: Köszi szépen, biztatásnak veszem ;)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.07.30. 15:11:56

Én ma festegetek 5 autót és 2 félpótot. Remélem jövő héten be tudom nektek mutatni, az egyikről már úgy is tudjátok, hogy készül, mégpedig a Ford pickup (Rola-matics-os post kommentjei), de azért remélem meglepődtök kicsit. Csak így tovább.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.07.30. 21:00:35

Sikerült jól elkaffantanom a Ford fényezését, mindezt egy kisebb matt folt miatt, amit talán elég lett volna polírozni is, vagy teljes száradás után maszkolni a többi részt és úgy átfújni. A türelmetlenségem ára:(

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.07.31. 09:36:32

@pman: Kicsit megnyugtató érzés, hogy nem csak én tudok hibázni :P

Ikarus256 2009.08.03. 09:52:08

Elmehetnél a Matchboxhoz festeni. Nekik nem sikerülnek ilyen jól a világos színek. ;-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.03. 10:02:57

@Ikarus256: Hehe, azért a 800X600-ra kicsinyítés jótékonyan elfedi a hiányosságokat ;) De köszi.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.05. 10:56:12

Szerintem a VW T2 így ütős. A beltere miatt semmiképp sem csinálnék belőle mentőt. Rendőrt még csak-csak, de szerintem ha így hagyod az a legjobb. Pont a T2 az ahol érvényesül a "kevesebb több". A Corgi Porschénak viszont bizony nekimennék Policéjt csinálni belőle, de csak és kizárólag hozzá illő fényhíddal a tetején!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.05. 11:16:03

@Sam. Joe: Van benne valami, de olyan tuti tervem van a T2-re, hogy szavad eláll, ha kész lesz. A Porsche pedig mezei német rendőr lesz, de nem tudom, milyen fényhíd illene rá leginkább... Lehet, csak egy db sima kék villigó középre, oszt' jónapot!
süti beállítások módosítása