Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Bab úr járgánya

RÁJEN 2010.06.22. 06:22

Minik már szerepeltek itt egyszer-kétszer, de ilyen nagyok még nem. A múltkor már faszán összefoglalt típusismertetőt nem ismétlem meg, egyből a lényegre térek: a Corgi volt az, aki elkészítette Mr. Bean híres autóját, én pedig aki ezt megvásárolta:

Valójában ez Bean második Minije, az első régebbi és csúnyább volt, de ez a híresebb:

Csodálatosan részletes kidolgozás jellemzi ezt a kis mütyürt, még az oldalsó tolózár is megvan rajta, nem beszélve természetesen a jellegzetes fényezésről. A kerekek is szépek, a belső is teljesen rendben van, és fém az alja, tehát nem lehet ok panaszra.

A doboz hátoldalán pedig a büszke tulajdonos portréjával és aláírásával találkozhatunk, illetve pár kockával a sorozatból.

Hogy mennyire rendben van a Corgi Mini, akkor derül ki igazán, amikor mellé tesszük a nemrég Velencén vásárolt Burago Minit. Jó ideje be akartam már ezt is szerezni, hát a múlt hétvégén sikerült - klasszikus vidéki játékboltban, doboza nélkül, árcímkével a tetőn, egyenesen a kirakatból túrva.

Hát igen, teljesen más dimenzió: egyértelműen játékra, tologatásra készült, egyszerű, de szerencsére távolról is felismerhető. És vannak rajta külső visszapillantók, hátul pedig kis tolatólámpa. És egy kis kopás az elején...

Na, szép napot, jó hetet!

Címkék: retro corgi burago

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr112091391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancergee (törölt) 2010.06.22. 08:24:42

Szeva!

Jópofa kis járgány...Bejönnek a filmes verdák. Ha MB méret lenne én is vágyat éreznék a birtoklására.
Én a "new" Italian Job 3db Minijét néztem ki a JL-től, de nagyon nehéz 1 eladótól fixáron megvenni a 3db-ot tiszta kivitelben normális áron. A koszos valahogy nem tetszik annyira.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.06.22. 09:38:23

A tolózár/lakat kombináció mindent visz.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.06.22. 11:12:33

@dancergee: Az új Mini nekem nem jön be, bár igaziban elfogadnám. A régi trió jobban érdekelne...
@pman: Az über, ez kétségtelen :DDD

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.06.22. 19:33:19

Nekem is megvan a Burago mini.Csak nem ezzel a kerékkel hanem küllős mintával.
süti beállítások módosítása