Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Deutsche Welle

RÁJEN 2010.12.31. 09:00

Az év utolsó napján is van kisautós poszt, amely egy hullámban mutat be pár német kisautót, a gyártók és a márkák tekintetében is holisztikusan. Van közöttük néhány - számomra - hiánypótló darab is, illetve pár olyan, amit csak azért vettem meg, mert "illett". Akit érdekel, lapozzon! (Akit nem, annak BÚÉK!)

Kezdem egy ilyen "illendővel", ugyanis például a Realtoy hármas BMW-je négyajtós verzióban azért nem volt meg idáig, mert az előző eresztésből csak béna felnis volt mindig a Tescóban, most az új hullámmal pedig megjelent normális kerekekkel is:

Szép kisautó lett ez is, a részletek kifestve, de nem nyílik, nem rugózik. Ennél eggyel többet tud a Siku D-sorozatú Opel Kadettje, amelynek már nyitható a csomagtartója:

450 forintos árához képest nem rossz, de amint látható, cseppet sem makulátlan. Cserébe mindene megvan, egyben van, nálam többet nem kopik. Mint ahogy a most következő Hot Wheels "Speed Machine" Audi TTS sem, amely a társaihoz hasonlóan marad bontatlan:

Az ünnepekre tekinttel a jelenleg 800 jó magyar forint alatt kapható TT-ből ez az első példányom egyébként, eddig be kellett érnem az R8-asokkal, így a bevezetőben erre értettem leginkább, hogy hiánypótló. Más szempontból a Maisto Mercedes GLK-ja is annak mondható, ugyanis ebben a méretarányban más gyártótól nem láttam még ezt:

Külön öröm, hogy nagyon klassz kerekeket tettek a Szex és New York című remek sorozatból készült mozifilmben debütált városi cicaterepjáró kicsiny mása alá. Annak ellenére, hogy esetében a beltér értelmezhetetlen, nagyon jól néz ki, szerencsés ez a színválasztás, szépen kifestették a részleteket, összességében nagyon szemrevaló a végeredmény. Mercedes-fronton folytatom, ugyanis a korábbi kombik mellé végre beparkolt egy négyajtós E-osztály is Zsolt_T3 kolléga jóvoltából:

Hogy a belső lámpapár miért maradt kifestetlen, soha nem tudjuk már meg, de az összhatás ez esetben megint működik, a sötétszürke metálja elég ütős a piros beltérrel, örülök, hogy ez a verzió lett végül az enyém. A legnagyobb örömöt azonban az alábbi két darab okozta, szintén Zsoltitól egy remélhetően mindkét fél számára kedvező csereügylet eredményeként. Az utcai M1-es BMW-re jó ideje hajtottam, nem kevésbé a fekete 928-asra. Ez utóbbiból már volt darabom korábban is (World Class), ami annyira nem jött be, így az ma már porsche gyűjteményét gyarapítja, egy másik darabom eltűnt valahol az óceán felett, szóval kellett ez, mint egy falat német virsli:

A BMW és a Porsche is igazi angol gyártású Matchbox, mindkettő szinte tökéletes állapotban. A tamponozás a Bimmer esetében már egy pettyet megfáradt, ráadásul az egyik oldalon egy emelettel lejjebb sikeredett, de mivel mindkét oldalán úgysem látom soha egyszerre, egyáltalán nem zavar, pedig az ilyen apró faszságok miatt igen hamar ki tudok ám ábrándulni egy-egy kisautóból... A Porsche jobb oldalán is elmásztak egy kicsit a csíkok, de ezzel is együtt tudok élni. Végezetül pedig úgy illik, hogy egy Volkswagen következzen, főleg, hogy német tematikánk van:

Ez is Matchbox, de sokkal ifjabb, mint a fenti kettő. Megszámoltam, ez a 10. bontott VW T1-es MB buszom, bontatlan van még belőle kettő, ablak nélküli változatból meg még vagy 8 darab. Nem ez az első rajzfilmes VW errefelé, sőt remélhetően fog is még szerepelni ilyesmi. Ez a darab a Robots című animációs film mörcsöndájz-gépezetének a része, és egy kiváló ötöspakk részeként jelent meg Amerikában a film bemutatása környékén, tehát 2005-ben. A pakk egy másik darabját nemrég porsche mutatta be a szomszédban, a maradék pedig ment egy rokonnak ajándékba. A filmet egyébként nagyon szeretem, kedves és vicces, ráadásul a főszereplő Rodney-t úgy rajzolták meg, hogy hasonlítson az eredeti hangját adó színészre, Ewan McGregorra.

Na, hát ennyi volt, vége mára, erre a hétre, és erre az évre, holnap már jövőre van, ezért egyrészt kívánok estére jó bulit mindenkinek, másrészt kisautókban, legókban és egyéb szirszarokban gazdag boldog új évet minden olvasómnak és nem-olvasómnak is!

Címkék: retro mercedes volkswagen matchbox vw maisto realtoy siku hot wheels

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr902532235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.12.31. 14:36:01

A 2-as bömösnek kicsit fura az eleje, de amúgy jól néznek ki én ma voltam vásárolni :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.31. 15:50:52

@Attis10: Nekem is tetszenek. Én ma ki sem dugtam az orrom itthonról, a PS2 lassan viszont felrobban...

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.12.31. 17:40:03

@RÁJEN: ja nekem ugyan ez volt a psp-mel előző héten majdnem végig gran turismosztam :D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.01. 19:02:57

@PMGabi: Na, nem hazudtam, a Sikut eddig tényleg nem láttam. Nem is tetszik annyira, most, h nézem, mint a Maisto, azt kell mondjam.

PMGabi 2011.01.02. 15:51:06

@RÁJEN: Nekem nagyon bejön. Úgy, h. van belseje jobban is, mint a Maisto. Igaz, a Maisto is jó a kereke és a színe is tetszik, tehát valszeg beszerzem. Igazából, ha a Norev megcsinálná lenne az igazi. :)

biker_kolee 2011.01.03. 18:27:27

Siku Kadettem nekem is van, igaz, a hátsó ajtó hiányzik. :((

A 928-as jöhet, természetesen egy Kadettel karöltve. :))))
süti beállítások módosítása