Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Ha már rally...

RÁJEN 2011.01.27. 09:00

Mostanában kétszer is volt a szirszarjaim blogon szó Ford Focusról, korábban ugye a versenyváltozatot mutattam, utóbb pedig egy rendőrt, most akkor megint egy pofás versenyautó jön - a tegnapi sivatagi buggy-hoz hasonlóan ez szintén a korábban itthon is megjelent versenyautós újsághoz járt:

Colin McRae 2002-es autója után maradunk a murvás pályán, a hajtás után érkezik egy kiváló Mitsubishi Lancer, mégpedig Tommi Makinené.

A linken persze az utcaivá szelidített változat látható, de nekem az is bővel elég lenne az örömhöz. Amíg az nem jön össze, addig a kicsiről tudok írni: Hongwell gyártmány, szintén 1:43-ban, és az 1000 forintos (akciós) árához mérten nagyon egyben van, azt kell mondjam. A részletek a helyükön, a festés is oké, bár pl. a hátsó lámpák egyikénél az index egy kicsit megfolyt, de nem tragédia, tetszetős darab mindenképpen. Az Auchanban vettem egyébként az ünnepeket követően, talán ennek is köszönhető a baráti ára, és ha már ennyiért kínálták, elhoztam egy társát is a polcról, mégpedig egy újabb Lanciát, ami konkrétabban egy igazi egzotikusan soknevű latin, egy Lancia Delta HF Integrale Turbo:

Sokadszorra linkelem a korábbit is tartalmazó posztot, de ez most egy kicsit más, ugyanis egyrészt ez Carlos Sainz 1993-as versenyautója, másrészt a gyártó itt is a Cararama. Együtt már látható a különbség, ez az újabb nekem picit jobban bejön:

Ennyi voltam mára a tudomány és a technika világából, búcsúzóul ez még eléggé ide kívánkozik, de most már tényleg minden jót!

Címkék: noname

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr142590034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.01.27. 09:14:24

Nem tudom, hogy vagytok vele, de nekem Colin McRae nevéről mindig ez a Martini/MoviStar Focus ugrik be, annak ellenére is, hogy Subaruval lett világbajnok. Talán a korán eltávozott zseni nevével fémjelzett PC-játék második része miatt.

(A fene essen bele, hogy mifelénk nincs Auchan.)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.27. 09:35:59

@Leadfoot: Én a CMR-val kevesebbet játszottam, azelőtt viszont a RAC Rally volt a kedvencem - és naná, hogy a Subaru. Érdekes módon pont ilyen versenyautóm nincs még 1:43-ban. Egyelőre.

jewdi76 2011.01.28. 15:06:09

Ha felhívod a Dorean-t megmondja neked hol vehetsz HPI 1/43-mas Subarut magához képest fillérekért.
süti beállítások módosítása