Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Attenzione!

RÁJEN 2011.03.04. 09:00

Közvetett módon került hozzám a legutóbb mutatott BMW-k kapcsán már említett kiárusításból két olyan rendőrségi Alfa Romeo, amelyeket egyszer már mintegy virtuálisan birtokoltam. Akkor ugyanezt a két darabot vásároltam meg egy eladótól, ugyanígy párban, de a posta útvesztőiben eltűnt a csomag. Most azonban hála pmgabi segítségének tényleg az enyémek lehettek.

1:64 körüli méretaránnyal bíró Polistil kisautókról van szó, a világosabb kék a már ismert olasz rendőrségi festést kapta, a sötétebb pedig a csendőr, aka Carabinieri.

A típust kábé mindannyian ismerjük, és mormolunk hálát Walter de Silva tervezőnek a csodás formáért, amely újra feltette az Alfát a design-térképre Európában, így az unalmas modelltörténettel most nem foglalkozom. A kicsikével (ez itt most birtokos szerkezet, nem becézés) viszont nem nagyon tudok, mindössze annyit tudtam meg, hogy a Polistil 2006-ban készítette őket, és azóta sem. Persze a Burago kínálatában több mérteben is elérhetők ezek az autók ezekben a színekben, nézzétek csak meg a katalógusukat, itt van. Szóval a két kisautó Polistil, a kivitelezésük jó-közepes, nem rugóznak, nem nyitható semmijük, leginkább a Realtoy-hoz hasonlíthatók:

Nem véletlenül hoztam ám szóba a Realtoy-t, ugyanis bizonyos modellek elérhetők Polistil-dobozban és Realtoy-dobozban egyaránt. Hogy ezek is közéjük tartoznak-e, nem tudom, én már csak így kibontva jutottam hozzájuk. Az mindenesetre a modellek csomagolásától független tény, hogy a festést nagyon lelkiismeretesen készítették el, minden részlet a helyén, rendszámot is kaptak az autók, semmi nincs elnyomva, sehol nincs megcsúszva.

A villogók is rendben, még a csendőrnél is lekövették a szokatlan elrendezést. Ezek után most már tuti meg fogom venni a Welly GT-jét is, amit már legalább hétszer ott hagytam a polcon...

Ne felejtsük, hogy hozzánk hasonlóan a tésztazabálók is nemsokára ünnepelnek!

Címkék: police polistil

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr932687133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.03.04. 10:35:21

Jók ezek is nagyon! A Sportwagon óta a 156-os Alfa a szívem csücske. Soha nem mernék Alfát venni, de ami szép, az szép!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.04. 10:41:53

@Sam. Joe: Az a kombi a tuti! Egy volt kollégám vett, és állítja, élete legjobb és legmegbízhatóbb autója. Benzines, kétezres, ha jól emlékszem. Imádja. (Igaziban nekem a Brera jön be leginkább.)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.03.04. 10:58:51

@RÁJEN: Áhh, lutri ez, nincs mese. Nálam ismerettségi körben - szóval nem valaki mesélte hogy a haverjának a szomszédja... - két váltócsere is volt garanciális időn belül a boldogtalan Sportwagon tulajnak.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.03.04. 15:03:05

Nekem 1/24-es Guardia di Finanza (kb. pénzügyőrség) verzió van a Bburago-tól, csak az a baj, hogy lepotyogtak a szirénái, a matricák meg felpöndörödtek... Szóval utolérte az olasz autók átka...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.04. 17:19:48

@SomyTomy: Tegnap néztem egy pénzügyőrt a Westendben, ahova konnektort kellett mennem venni, de ez mindegy is, az 1:43-as volt, talán Mondo, és ha minden igaz, nem is 156-os, hanem 159-es, de ennek ellenére - vagy épp ezért - elég jól nézett ki.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.03.04. 21:38:32

Ááá...ezek nekem eleddig tök ismeretlenek voltak (boldog tudatlanság) és nagyon tetszenek! Különösen a csendőr.

Tommi 2011.03.07. 09:24:33

Kell mindkettő. ;-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.04.07. 19:12:46

@pittlaren: Jövő héten akkor tetszeni fog a szerdai poszt ;)
@Tommi: Drukkolok!

Tommi 2011.04.07. 20:15:55

@RÁJEN: Esélytelen. Max, ha ismét kijutok talján földre. :-D
süti beállítások módosítása