Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Bréking nyúz: uhhh...

RÁJEN 2011.09.19. 12:00

Ezt most olvastam, és nagyon örülök. Nem tudom, miért, de örülök :)

Biztos, mert tetszik a típus. Remélem, ezt olvastátok annak idején!

Címkék: helikopter military

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr173238342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.09.19. 17:51:28

Ó, ez jó hír. Bár igaz-ami igaz: közel 4 évtizedes fejlesztésű (mégha a konkrét modellek nyilván jóval később épültek is) típus lévén, inkább csak kuriózumot, semmint valódi katonai potenciált jelentenek. Ettől függetlenül remek, hogy ilyen ikonikus masinák is lesznek az MH kötelékében...csak aggasztó az a koncepciótlanság, ami a haderő "fejlesztést" jellemzi: szovjet technikai fokozatos leváltása semmivel sem jobb franciára, á la' Mistral rakéták (a Stinger nem köllött, a Sztrela/Igla meg nem volt jó, mer' orosz) tetézve a balvégzetű vadászgép tenderrel ( jujj, de jó, van légi utántölthető Gripenünk! Mijafrancnak??) mikor az F16 ugyanolyan apropóból nem kellett (pedig a Block50/52 széria nem említhető egy lapon a basic modellel) mint amilyen apropóból most az Irokézek jöhetnek, a gagyi, beázós francia/német harctéri rádiókon, és a valag pénzért "korszerűsített AK-kon át, a szétrothadni hagyott (szintén ingyé' kapott) Mi 35-ökkel bezárólag. Nem beszélve, a teljesen koncepciótlanul, nagyjavított, felújított, majd 6 hónap múltán hadrendből kivont Szu22-esekről, vagy a veszni hagyott - napjainkban is viszonylag - korszerűnek számító 2S1 Gvozdika önjáró lövegekig. Ehh...ha jobban belegondolunk, a Nato szemétdombja vagyunk...Jut eszembe: most veszünk Hummreket, mikor bebizonyosodik, hogy ebben a "békefenntartásos" műveletekben milyen sebezhetők? Kezdem azt gondolni, hogy ebben az országban egy jobb üzlet van az autópálya építésénél: haditechnikai beszerzéseknél opponálni....

PS: szerdán voltam a Hadtörténeti múzeumban: sok év után, jó volt újra látni a régről ismerős dolgokat, nem beszélve arról, hogy rengeteg újdonság is van.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.19. 18:13:08

@pittlaren: Értő embernek nincs párja... Én ennyire nem vagyok otthon a haditechnikában, csak a vonal mellől ugatom azt. Vagy még úgy sem. A Huey nekem egyértelműen az amcsi filmek miatt szívem csücske, illetve olyan dolgok miatt, amiket még olvastam róla, pont a korábbi posztom megírása érdekében. Ennél már csak akkor lettem volna boldogabb, ha Blackhawk-okat kaptunk volna :D Egyébként a jól bevált, viszonylat könnyen (és olcsón) szervizelhető orosz technika kidobása szerintem is hiba volt, de ezen a szinten itt már ritkán játszik a ráció, ezek politikai döntések. Jó kis Mig-29-esek, hüpp-hüpp! A Hummerek viszont jöhetnek! ;) Katonai G-Merciket szoktam néha látni, azok is bejönnek...

amenta 2011.09.19. 21:50:12

Ááááááááááááááááá kész orgazmus. :)

Hummerek, Huey-k. :D Ez kell nekem. :)

Mindegyikből kéne venni egyet a leselejtezéskor. :)

A G-mercik se rosszak valóban, multkor Hódmező-SZeged közt a körforgalomban terrorizáltam belső íven a huszárokat, simsonnal. :P

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.09.20. 08:47:29

ÓÓÓ de jó! Ez nálam a "metált bírod?" kategória. :) Van is szerencsém egy Revell 1:32-es léptékű darabhoz. Mennyei! :) Ez a hír meg is hozta a kedvem, hogy ki posztoljam a napokban. :D

Remélem ezek többet lesznek a levegőben mint a földön. Ha így lesz akkor el fog zsibbadni a nyakam és minden oszlopnak nekimegyek majd! :)

Én is a Hummerek mellett szavazok. De dobhatnának pár Apache-ot is. Ha már lúd legyen kövér! :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.20. 09:17:35

@amenta: Apró örömök az életben :)
@Zsolt_T3: Apache- az az! Nagyon jó ötlet! Esetleg mutatóba egy Lopakodót is küldhetnének...
süti beállítások módosítása