Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Boldog új éVW

RÁJEN 2012.01.10. 01:10

Na mivel lehetne stílusosabb megkezdeni a kisautós új évet a szirszarjaimon, mint egy Volkswagennel? Hát hárommal! Főleg hogy pont ugyanígy fejeztem be a tavalyit. De ezekhez most nem jár annyi szöveg, ígérem. Két T1-es és egy T2-es a mai téma, egy Matchbox, egy Johnny Lightning, és egy (cseh) KOVAP. Az első darab a már tárgyalt ötöspakkból származik, no persze a szép csomagot nem bontottam ki, hanem pluszban szerváltam, hogy meglegyen megtapogatható formában is:

Mit mondjak, szép. És részletes. Jó a rendszáma. Viszont lila, de ezzel nem tudok mit kezdeni. Színek tekintetében sokkal érdekesebb a Johnny Lightning Transportere, ugyanis a valahonnan ismerős piros festést kapta az oly jellegzetes fehér csíkkal:

Ebben a sorozatban egyébként (a már mutatott német rendőrön kívül) megjelent egy T1-es a Grease-ből ismert Olajozott Istennyila-festéssel is, de még talán ennél is jobb poén, hogy kijött egy TOMY feliratos fehér darab is... Na ezt a kettőt majd egyszer még szeretném beszerezni. És végül a KOVAP:

Bizony, ez egy 1:43-as lemezautó, konkrétan egy kis időutazás. A dobozon látható a sorozat többi tagja (a linken pedig fotókon is megtekinthetők), és még az is kiderül, hogy ez a mentő a 0613-as sorozatszámot viseli. Nagyon kedves játék, egyszerű, de nagyszerű, még játékra is alkalmas, de ettől nálam nem kell tartania. Itthon vettem a vatin, amire már megint egy kedves gyűjtőtársam hívta fel a figyelmemet, ezúton is köszönet érte. Nem volt túl olcsó, de szerencsére egy picit sikerült alkudnom, és hát elmondhatom, hogy egy igen jópofa darabbal bővíthettem a gyűjteményem. Amely gyűjteményt idén próbálok egy kicsit jobban a fő csapásirányon tartani, mint tavaly vagy azelőtt. És hogy az mi? Matchbox és Volkswagen. Muszáj racionalizálni, bár ezt már sokszor mondtam. Jut eszembe, tudtátok, hogy megint kihozták a Sunagont?

Kivételek azért persze ezután is lesznek...

Címkék: volkswagen matchbox vw ambulance johnny lightning

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr583513812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2012.01.10. 10:31:48

Nagyon jó ez a KOVAP!! Annyira ismerős darab, szerintem anno a gyerekszobámban lehetett valami hasonló.

A JL is igazán pofás darab! grat!

Sunagon: igen egy ideje már tudom és örülök is neki...remélem lesz számomra is elérhető helyeken belőle. Mondjuk még egy régit is szeretnék összekapirgálni. :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.01.10. 13:07:14

Mekkora telitalálat már a California Dreamin' rendszám egy sohasem tudom hány ablakosnak!

Sunagon kell nekem!

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.01.10. 15:06:52

@Sam. Joe: asszem 21. És nekem is erősen kell

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.01.10. 19:06:10

Jól látom, hogy a harmadik(?) JL-nek már végre jó a hátsó futóműve?
Sunagon nekem is jöhet, a mentő meg szerintem nagyon szép, bár ezt már anno írtam.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.01.10. 19:15:38

@Zsolt_T3: Köszi! Sunagonok egyre gyakoribbak, persze még nem a vaterán...
@Sam. Joe: Tudnak ezek, ha akarnak.
@SomyTomy: Nekem ezen 22 jön ki, plus a tetőablak, akkor viszont már 23 ;)
@pman: Jól bizony, megérte (szó szerint) várni.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.01.10. 19:53:35

@RÁJEN: @SomyTomy: Mindenkinek igaza van, a 11-, 13-, 15-, 21-, 23 ablak mind helyes megfejtés! Most hogy ez konkrétan melyik, na azt nem tudom. 8-)

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.01.10. 19:56:58

Hú, a KOVAP nagyon jó! Echte "régi gyerekjáték" feelingje van:)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.01.11. 09:14:25

@pittlaren: Kézbe fogva meg főleg. Nagyon örülök neki. Mondjuk 1:43-nál talán egy hanggal nagyobb, ezt onnan tudom, h mellé tettem a Retroautós Barkast, aminek nagyjából reális az 1:43-as méretaránya. Ez nagyobb azért. De nem zavar.

vadcseresznye 2016.01.08. 21:17:08

Szia Facebookon Beszélhetnénk . kérésem lenne feléd
süti beállítások módosítása