Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

DTV

RÁJEN 2012.05.08. 10:00

Itt van, megvan, lett saját igazi C-64 DTV-m. Aki netalán nem tudná, mi az isten ez, itt elolvashatja, de összefoglalom: egy kompakt plug&play Commodore 64-es játékkonzol, amit rákötsz a tévére egy-egy RCA-kábellel és játszhatsz a 30 db beépített klasszikus játék bármelyikével. Négy ceruzaelemmel megy egyébként. Itt is írtak róla.

Személy szerint én hiányolok sok játékot a repertoárból, a Lode Runnert és az Elite-et, illetve pár bunyóst leginkább, de a két Impossible Mission, az Uridium és az itt World Karate Champion, de egyébként inkább International Karate néven ismert gémek megléte bőven kárpótol. Ahogy a linkelt cikk kommentjeiben is olvashattátok, itthon is lehetett kapni jó pár éve a cuccot, én konkrétan a MediaMarkt-ban láttam annak idején, és az akkor viszonylag kedvező ára ellenére valami miatt nem vettem belőle. Már sajnálom, ezt a hibát viszont mindösszesen 15 angol fontért sikerült kiköszörülnöm. Egyébként megvan a "rendes" C-64-esem is valahol, ahogy kell, kazettás magnóval ("press play on tape"), QuickShot joyokkal, mindennel, de nincs már nekem időm és energiám ilyesmikre, ez a kis kütyü sokkal praktikusabb... Na, sárgultok? ;)

Címkék: retro játék

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr534458494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2012.05.08. 10:33:40

Egy dolog miatt nem sárgulok: frusztrálna, hogy csak ennyi játék van rajta a nagy kedvencek közül. És itt most tudnék írni egy nagyon-nagyon hosszú listát, de inkább nem fárasztok ezzel senkit.

Amúgy nekem is itt a szekrényben a 64, de sajnos nincs hozzá se magnóm, se floppy-m.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.05.08. 10:46:16

Szerencsére é csak felszínesen érintettem a C64-et - nekem nem is volt -, így nem is hiányzik. Tavaly nyáron viszont találtunk egyet bent melóban, összeraktuk és műxik faszán, egy csomó kazetta is van hozzá. Van egy 128-as is, de az állandóan befagyott :-(

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.05.08. 10:50:29

@Leadfoot: A vatin ezek fillérekért beszerezhetők ám ;)
@mbx porsche: 128-ashoz soha nem volt szerencsém.

o_see_as_i · http://kultblog.hu 2012.05.08. 10:58:27

miért sárgulnék? nekem működőképes állapotban van meg a 88-ban vásárolt C64, a magnó, a kazetták és a joystickok (ezek nem annyira működőképesek, sajnos), illetve bármikor tudok szerezni floppy meghajtót és lemezeket is LIST "$",8,1 ;)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.05.08. 11:48:12

@RÁJEN: "The Force is strongly with you, young Skywalker, but you are not a JEDI yet!"

vizlepcso.blogspot.com/2005/11/az-enym-lett-h-yess.html

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.05.08. 11:54:10

@Sam. Joe: Aha, múltkor, amikor ezt említetted, utánanéztem, nem semmi monstrum! Jó hülyék vagyunk (te persze főleg), hogy ilyenekre költjük a segélyt...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.05.08. 11:57:53

@RÁJEN: Ha te tudnád! Nálam ez 8-bites számítógépileg, csak a jéghegy csúcsán a pingvinpottyantás...

Adani 2012.09.08. 15:25:34

Aki kicsit jobban ért hozzá (sajnos én sem), az rábarkácsolhatja az összes C/! portot, mert mind rajta van az áramkörön, és akkor a beépített játékokon felül használhat mást is, pl. 1541-ről vagy magnóról betöltve. A 30-as lista szeirntem is kevés és nagy fájdalmam, hogy nagy kalsszikusok nem kerültek bele, amik népszerű játékok voltak pl. Comamndo vagy Wizard of Wor. Szerintem nem is volt olyan C64, amihez ne lett volna meg legalább az egyik.

DocBulywood 2012.09.08. 18:40:43

Úgy van, rá lehet nyomni a 1541/70/71/81-es drive-ot - IEC busz megvan az alaplapján a kis masinának.

Meg a két joyport is, sőt, PC-s billentyűzetet is rá lehet aggatni.

De hogy kiakasszak mindenkit, a USER port is rajta van - nem, nem az, ahová az Action Replay-t, vagy Final 3-at dughatod, az az Expansion port. A USER portra rá lehetne kötni a 4 játékos adaptert:

www.commodoreworld.hu/hardver/control_port/sgr4player.php?lang=hun

Akinek van lehetősége - pl nekem van -, megcsinálhatja, hogy kicserélgeti a játékokat és felrakja pl az Elite-t, vagy a GPC-t - azt nem tudom, h tud-e írni a "lemezre", esetleg a Bubble Bobble-t, vagy a Bruce Lee-t.

Akinek van vér a pucájában - jegy nélkül metrózik :-D - , az cserélje ki az ellenállásokat a videoáramkörnél és csinálhat pl S-Video kimenetet. Na ez utóbbit nem merem megcsinálni, nincs hozzá bátorságom.

Egyébként egyet elkezdtem hackelni, most hálózati adapterről is megy, nem kell neki elem.

Adani 2012.09.08. 21:16:43

Én nem merem és nem is tudom meghackelni ,de még embert se találtam ,aki vállalta volna, pedig de jó lenne. Akkor már sima ügy lenne kazettával etetni, vagy szerezni egy 1541-est és arra másolni játékokat.

DocBulywood 2012.09.09. 19:33:23

@Adani: Most ne várd tőlem kolléga, h kiokosítsam a kütyüt - kéne nekem is egy, amihez nem nyúlok.

Pedig vettem billentyűzet csatlakozót, h a PS/2-est rá tudjam kötni, meg csatit, h a 15x1-est - except 1551 - ellenállásokat, h kijavítsam a videoáramkört, DB-9-et a joy-oknak, S-Video anya csatit a királyabb képért, stb.

De most más van napirenden, így jegeltem a témát egy időre.
süti beállítások módosítása