Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Thomas és barátai

RÁJEN 2013.08.23. 08:00

Thomas-And-Friends-s.jpgAz utóbbi időben nagyon kevés kisautót vettem magamnak, egyszerűen mindig valami másra kell a pénz, hol nyaralásra, hol fékjavításra, hol klímajavításra, hol pedig autópálya-büntetésre a naptár elnézése miatt. Többek között ez is az oka annak, hogy nem nagyon írok új beszerzésekről. A legutóbbi börzés szerzeményeket is majdnem mind bemutattam már, de most rájöttem, mégis kimaradt valami - egy helyes kis pakk, amit a kissrácnak vettem, illetve cseréltem:

IMG_0652.JPGIMG_0653.JPGIMG_0654.JPGMilán fiam a Thomas és barátait mindig szívesen nézi a Minimaxon, de szerencsére nem lett fanatikus, a Thomasos pizsamát és ágyneműt így megúsztuk. Ennek ellenére nagyon örült amikor megkapta a három kis mozdonyból álló csomagot, de a fotózásra már csak ezt a kettőt találtam meg. Érdekes cikket ajánlottam amúgy a jó múltkor a szirszarjaim fb-os oldalán, beteszem ide is, olvassátok el, ha érdekel, arról szól, hogy miért szeretik a fiúk a fiús játékokat, a lányok pedig a lányosakat. Nekem ugye van ilyen is, olyan is, és bizony tényleg megvan a szülőben az, hogy egy fiú ne játsszon már babákkal... Pedig Milán bizony meglehetősen nagy örömmel tologatja a nővére kis játékbabakocsiját, illetve Lili is szívesen kisautózik néha, és legóból is van, hogy űrhajót kell neki építenem, és nem kiskutyaszállodát. Szerencsére. Egyszer sem szóltam még a fiúgyermekre, amikor babázni akart, nekem is volt egy kiskoromban, Emilnek hívták, és nagyon szerettem :) Na mindegy, itt van Thomas pajtija, Harvey is:

IMG_0655.JPGIMG_0656.JPGIMG_0657.JPGThomas nem tud semmi extrát, de Harvey-n az a kis cucc (vízdaru?) forgatható, emelgethető, elöl és hátul pedig mindkettőbe mágneseket építettek be, amik segítenek nekik összekapaszkodni. Meglepően igényes cuccok egyébként ezek, jó nehezek is, és egyelőre a strapát is jól bírják, de szerintem nem volt véletlen a 3+-os felirat a csomagolásukon, inkább nagyobb gyerekeknek valók. Az eredeti áruk is ezt tükrözi, sajnos jóval drágábbak pl. egy Matchbox-nál, részben ezért, részben azért, amit írtam a gyerek viszonyulásáról, több ilyenünk valószínűleg nem lesz. De tényleg szépek...

Címkék: játék

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr135456686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misran 2013.08.23. 13:11:20

Óóó, Tomász! A fiam élt halt ezért a sorozatért, van is egy hasonló szériás darabunk. Aztán egyszer csak gáz 4-5 évesen lekattant. A lányaimat nem érdekli. Kár, néha egész borzongató volt, ahogy a holdfényes-füstös környezetben a vonatok halálra vált arccal forgatták gülü szemeiket. :)
Talán rögtön az első rész vége volt egy ígéretes felütés, amikor az egyik vonatot, aki az eső miatt nem akart kijönni az alagútból, befalazták oda élve. És nem volt kegyelem, jött a főcímzene, a betűk, de előtte még a narrátor megjegyezte: "Megérdemelte, ugye, gyerekek?". :)))
süti beállítások módosítása