Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Sufnituning 1

RÁJEN 2014.08.10. 08:00

Jó múltkor a Nagy Lajoson a postán akadt dolgom. Elég hülyén lehet ott parkolni, a parkoló jobb oldalán murván, félig merőlegesen, de a bal oldalon párhuzamosan. Na most ha vannak erről is, arról is, kevés marad a hely ki- és beállni. Amikor beálltam a Ventóval, volt még hely bőven, amikor ki, már nem annyira. Így sikerült elnéznem egy kiálló vonóhorgot, aminek nekimentem kettővel. Az meg jól kitörte a jobb oldali prizmámat. Nosza, vettem egyet vagy 1200 forintért, postával mondjuk 1800 volt, nem emlékszem pontosan, és gondoltam, egy alkalmas időpontban majd bepattintom. Aha, lófaszt. Mert kitörött ott még pár kis műanyag basz is, ami az egész hóbelevanciát bent- és összetartja, így miután először bepattintottam, kiesett. Majd újra. Majd újra. Mutatom, hogy éreztem magam:

Végül döntöttem, elővettem a XX. század legnagyobb kókány-találmányát, a gyorskötegelőt, és adtam az esztétikumnak:

sufnituning1.jpgMás: az elmúlt napok heves esőzéseit a tetőablak már megint nem bírta, jól beázott a kocsi a tavalyi első szigetelési kísérletem dacára, de mondom, rajtam ez nem foghat ki, nekifutok még egyszer. Vettem megint Pattex Extra Strong vízálló ragasztószalagot, mert majdnem egy évig bírta az előző eresztés és szépen felragasztottam. Hát ez most az első újabb eső hatására elkezdett így kinézni, nagyon csalódott vagyok:

sufnituning2.jpgsufnituning3.jpgGondolkodtam, hogy írok valami nemzetközi Pattex-központnak egy felháborodott levelet, ne nézzen már így ki egy elvileg vízálló duct tape egy sima eső után, de rájöttem, semmi értelme, majd biztos azt mondják, nem zsírtalanítottam a felületet a felragasztás előtt, meg ilyenek. Ami egyébként igaz, de tavaly sem csináltam úgy, mégsem hullámosodott fel a cucc egy kis víz után. (Mondanom sem kell, a trópusi esőt a Volvo sem bírta jobban, így az is kapott egy pár métert a tetejére, de azt majd máskor mutatom, mert azóta van vele más fejlemény is.) Persze a jó megoldás az lenne, ha egy szerelővel megcsináltatnám, merthogy maga az elektromos tetőablak sem működik, de így, hogy még be is ázik, végképp jó lenne végleges megoldást találni, viszont annyi másra kell most a pénz, hogy ez továbbra is tolódik...

Címkék: volkswagen vw

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr86573459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2014.08.10. 23:36:49

"Gondolkodtam, hogy írok valami nemzetközi Pattex-központnak egy felháborodott levelet, ne nézzen már így ki egy elvileg vízálló duct tape egy sima eső után, de rájöttem, semmi értelme, majd biztos azt mondják, nem zsírtalanítottam a felületet a felragasztás előtt, meg ilyenek."
és igazuk is lenne.

amúgy ha ugyanolyan rendszerű, mint a B2 Audiban, akkor megfelelő karbantartás esetén nem igazán értem hogyan ázik be.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.08.10. 23:42:30

@Rocko-: A megfelelő karbantartás lehet a kulcsszó, illetve inkább annak a hiánya. És hát ki tudja, mennyit állt fordult ez a kocsi a tetején ;)

Rocko- 2014.08.10. 23:43:23

@RÁJEN: áhá.
pedig elvileg nem komplikáltabb annál, mint amilyennek hangzik.

petiww 2014.08.11. 16:43:09

Azért azzal a beázással vigyázz a Volvonál, alul ha ezekben megáll a víz végig tud rohadni a küszöb mellett gond nélkül belülről. Az enyémnek a küszöbje végig ép volt, a padlólemez felől rohadt el a belső küszöb. Talán VVF fórumon láthattál róla képet is. :D

Amúgy többek közt a napfénytető miatt sem hoztam el, mert a mechanikája szarakodott, meg mert nem akarok szenvedni ilyen öreg napfénytetőkkel. Pedig nem lenne rossz, de általában csak a baj van velük ilyen öreg autókon.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.08.11. 17:18:48

@Rocko-: Dehát ki sem tudom nyitni ;)
@petiww: Láttam, naná, ne is mondd! Nem volt fiatalabb ennél az előző két Volvóm (ja, de 10 évvel), azokon soha semmi nem ázott be. Az a baj, hogy minden ilyen szarsággal szerelőhöt rohangálni kurvára nincs kedvem, magam viszont nem tudom ezeket jól megcsinálni. Faszért veteránozik az ilyen, tudom...

románc cuvée 2014.08.11. 17:37:56

A háztáji ták jegyében szilóval is behúzhatod körbe a tetőablak peremét. Nem lenne szép, de a kacsaszalagnál biztos tartósabb. A gyorskötözős megoldás meg kimondottan szexi, mások ezért (pl.noriyaro.com/2009/02/like-nakai-hard-as-nails-porsche-964/) még pénzt is kérnek.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.08.11. 17:41:14

@románc cuvée: Naugye! :D A sziló nekem is eszembe jutott, de nemtom, hosszú távon nem bántja-e a fémet? Létezik ugye belőle színtelen verzió is, az talán még nem is lenne annyira randa.

románc cuvée 2014.08.11. 17:59:19

Fémmel nem tudom mennyire kompatibilis, a fényezésre kenve biztosan nem bánt semmit.

misran 2014.08.13. 07:37:28

A sziló-nál term. UV-állót használj majd! A sima egy nyár alatt porrá válik a tetőn!

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2014.08.19. 12:52:01

Úgy látom, te nem szoktad kinyitni a tetőablakot :-)
süti beállítások módosítása