Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Lego 8846 Tow Truck

RÁJEN 2014.09.24. 08:00

lego-8846-1.jpgHogy ne csak más készleteiről legyen szó, mutatok végre valami sajátot is. Amikor arról írtam, hogy milyen klassz volt megszerezni egy gyerekkori kedvencemet, vagy újra összerakni a gokartot és a helikoptert, nem beszélve a nagyvadról, nem gondoltam, hogy ennyit kell várnom az utolsó darabra, amire még vágytam. A Vontató 15-20.000 Ft környékén megy az ebayen általában, ennyit messze nem szántam rá, itthon pedig nagyon ritka, a vaterán nem is találkoztam vele egészen idén augusztus legvégéig. Égető szükségem nem volt rá, de mivel az eladó Technic 'csomagként' rakta fel, amit jobban szemügyre véve láttam, hogy sok egyéb is van benne. Pl. a fentebb linkelt 8844-es helikopter eredeti készletének nagy része, amit a sajátomból kipótoltam, így már az is fullos, meg is mutatom:

helis.jpg(Majdnem fullos, a függőleges vezérsík nem teljesen gyári, de ez már bagatell.) A fenti képből kitalálhattátok, hogy végül megvettem, és szállítással együtt fizettem a csomagért 8000 forintot, ami bár nem kevés, elég sokat is kaptam érte cserébe: a két picit hiányos Technic-szett mellett két darab szinte hiánytalan 6368-as repülő (Jet Airliner) is volt benne, aminek - miután a bolhán beszereztem a hiányzó összesen 6 db elemet - a gyerekek örültek nagyon. Praktikus okokból (értsd: Milánnak még jobban megy a szétszedés, mint az összerakás) a lányomhoz került darabot tudom megmutatni, először zárt, majd nyitott állapotban. Viszont minden nagyon koszos volt, több évnyi (de inkább évtizednyi) rákeményedett porréteggel érkeztek a szettek, tehát először ment minden a mosóba:

IMAG2365.jpgA repcsiket darabokra szedve áztattam és mostam át, az autónál azonban elfogyott a türelmem, azt egyben hajítottam be a fürdőbe, ki kellett ugyanis használnom a ritka alkalmat, hogy a gyermek valami fontos mesét nézett, és hagyta apát a saját legóival foglalkozni. Íme az eredmény (ami még nem végeredmény, de majd mondom):

IMG_4914.JPGIMG_4915.JPGIMG_4916.JPGIMG_4911.JPGIMG_4910L.jpgIMG_4912.JPGIMG_4913.JPGNagyon jól kitalált szerkezet, a vontatós rész elvileg emelhető, behúzható, gyakorlatilag pedig hiányzik, de majd pótolom, elöl pedig egy csodás csörlő kapott helyet, amely a motorháztetőről tekerhető, a tetőről kormányozható első kerekeket pedig mondanom sem kell. A színösszeállítás rendben van, egy ilyen munkagépnél a sárga abszolút helyénvaló - de mondjuk ha szürke-fekete lenne az egész (nem véletlenül mondom, erre is volt korábban tervem, hogy reprodukálom), elég jól elmenne valami Mad Max-stílusú pickupnak...

lego-8846-2.jpgNem rossz a B-modellként összerakható teherautó sem a kép alapján, de maradok a fő csapáson. Igazából ahogy a poszt elején is írtam, nem nagyon vágyom további klasszikus Technic-készletekre, a végére értem a bevásárlólistámnak, bár ha egy 857-est, vagy egy 8859-est, netán egy 8865-öst hozzám vágna valaki, bizony azt nagyon nem bánnám...

Címkék: retro lego

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr826662835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tony35 2014.09.24. 09:22:45

Miről beszélsz? :)
Neked egy 8880-as szett kell. A klasszikus szupersportkocsi: független kerékfelfüggesztés mind a négy sarokban, négykerékhajtás három diffivel (járó motorral), négysebességes váltó ÉS négykerékkormányzás. A műszerfalból karral kibuktatható lámpák már szinte fel sem tűnnek - no szerintem ez volt a klasszikus old-school LEGO csúcsa. Egy készletem van összerakva, egy a dobozában. :)
Szerinted? :D
brickset.com/sets/8880

ALIENwoods 2014.09.24. 11:02:33

Üdv,

Milyen mosószert használtál hogy így kiszedte a régi port a modell elemeiből? :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.09.24. 11:57:38

@tony35: Ójee, de az nagyon drága :( Az elődje, a piros Test Car is tetszene...
@ALIENwoods: :) Majd ha fizet a gyártó, elmondom. Amúgy tényleg brutálisan rá volt gyógyulva a kosz, előtte ilyet még nem láttam.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.09.25. 13:49:48

@Groovebird: Köszi szépen! Így nekem is juthatott csont ;)

veghist 2014.09.28. 15:41:11

Nekem megvan ez a set, hiánytalanul, eredeti dobozában... nem gyűjtő vagyok, csak lányaim vannak

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.02.25. 10:42:59

@veghist: Akkor vigyázz rá - és hát ugye ez még változhat ;)
süti beállítások módosítása