Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Alto-tuning phase 1

RÁJEN 2014.11.23. 08:00

2008-suzuki-motogp.jpgÍrtam, hogy az Altóba majd átkerül a régi autórádióm, na ez megtörtént. Mivel riasztót is akartam a kocsiba, úgy voltam vele, hogy nem állok neki én szerelgetni a rádiót, pedig valszeg megoldottam volna, hiszen csináltam már ilyet nem egyszer, nem is egy autóba, szóval inkább szakszervizre bíztam a beszerelést, és olyat kerestem, ami nincs messze a munkahelyemtől. Így jutottam el a Deákautóhoz, amivel elégedett is voltam. Sajnos a rádió rendes műanyag kerete még előzőleg ütközetben eltűnt, így végül e nélkül kellett beszerelni, ami hát esztétikailag nem az igazi, de legalább szól. Eleinte azonban csak félgőzzel tette ezt, mert a műszerfalba épített mini (10 centis) hangszórók közül a baloldali elhalálozott. Korábban ugye ezt nem tudtam kipróbálni, mert a kocsiban lévő ősrégi Blaupunkt magnó eleve nem működött, így nagy levegőt vettem, és kifizettem egy kis plusz kápét egy zsír új MacAudio hangszórópárért. Ilyenem még úgysem volt. Most szól mindkettő, és meglepően normálisan a hangszórók méretéhez képest. Persze messze nem úgy, mint amit a Ventóban megszoktam... (Bocs a szar képekért!)

IMAG2484.jpgIMAG2483.jpg(A hangszórók természetesen normálisan be lettek csavarozva, csak a fotó még work in progress készült.) A riasztóról túl sok részletet nyilván nem akarok írni, de a lényeg az, hogy most már egy kicsit nyugodtabban alszom, no nem mintha nagy bizadalmam lenne az ilyen megoldásokban, de egyrészt a semminél több, kis pirosan villogó LED jelzi ugyanis a külvilág felé is, hogy talán érdemesebb lenne egy másik delikvenst keresni ellopás céljából, másrészt pedig kötöttem a kocsira valami minicascót, aminek viszont feltétele volt mind az indításgátló, mind a riasztó, így ezt kipipálhattam végre. Mert ugye amiből sok van, azt jobban lopják, márpedig ezekből a kis gyösz Suzukikból rengeteg futkorászik az utcákon (jellemzően eleddig fel sem tűntek), így az eddigi autóimhoz képest valószínűleg sokkal magasabb az ilyen típusú kockázat... :(

IMAG2496.jpgVégül pedig megtörtént az üléscsere, 10.000 forintért vettem egy 2008-as bontott SX4-ből egy pár remek (azaz teljesen jó állapotú, bár elég koszos) első ülést. A Facebook "Suzuki szakik" topicjában rátaláltam egy újpesti kárpitosra, aki vállalta a befaragást, mert természetesen a sínek nem teljesen stimmeltek, ezt kiokoskodtam előre. És még így is fellépett pár nem várt nehézség, de végül minden megoldódott. Igaz, vagy 1,5-2 centivel magasabban ülök most (valszeg nem lesz tehát szükség soha a vezetőoldali darab magasságállító funkciójára), így figyelnem kell, hogy ne növesszem túl hosszúra a hajam, de ég és föld az előzők és ezek között a különbség, nagyon elégedett vagyok a kényelemmel! Egy rendes kárpittisztítás után még inkább az leszek ;)

IMAG2490s.jpgJa, közben (pontosabban november 15-én) megvolt a negyedik tankolás is. Az első mérés szempontjából nem játszhatott, de az utóbbiak már igen, ugyanis ezek során mindig teletankoltam, számlálót nullázgattam, és kalkuláltam. A második és harmadik tankolás között kevés város és sok országút volt (nem autópálya, bár abból is jutott egy nagyon kevés), mindez meglehetősen óvatosan, így 400 km-t sikerült abszolválni 20 liter benzinből, tehát a számomra nagyon is kedves 5 literes fogyasztási adat jött ki. Ezt követően elkezdődött az autó rendeltetésszerű használata, amire a legjellemzőbb a sok város, sok dugó, egyébként meg gyakran sietve, és ha nem város, akkor autópálya Biatorbágyig, illetve vissza. A fogyasztási adat 6,8 liter / 100 km lett, ami már messze nem olyan impozáns szám, de nem szeretnék elégedetlenkedni, valszeg egy normálisabb (kevesebb lezárással és tereléssel terhelt, mondjuk nyári) időszakban 6 körülire leszorítható... Az nekem bőven jó lesz, ez volt a cél ugyanis.

Címkék: zene suzuki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr956890059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása