Hogy valójában mennyire jó dolog is reklámosként dolgozni, arra mindig a külföldi példák a legjobbak: ezúttal egy olyan közlekedésbiztonsági reklámot mutatok Nektek (is), amivel jó eséllyel találkozhattatok online egy olyan két hete, akkor söpört ugyanis végig a fácsén, de itt csak most kerülhetett sorra egyéb okok miatt. A Smart volt az elkövető, akik felismerték - bár gyakran van az, hogy az ötlethez keresünk utólag apropót, lehet, hogy itt is ez volt, mindegy - hogy az emberek kurvára utálnak várni, gyalogosként piros lámpánál pedig végképp. És amikor megunják a várakozást, lelépnek, amit egyébként túl lehet élni, de sajnos nem mindig. Kitaláltak tehát valamit, amivel egy kicsit szórakozhatnak, amíg várnak, a Táncoló Piros Jelzést:
Csinálni egy sima táncoló piros jelzést snassz lett volna, összehozták hát az ötletet egy kis közösségi aktivitással, felállítottak ugyanis egy pavilont, amibe bárki bemehetett egy kicsit denszelni, amit az oda telepített kamera élőben tett ki a piros jelzés helyére. Nagyon jópofa ötlet, a bullshit a 81%-kal kevesebb tilos jelzésen átgyaloglásról már mindegy is, hogy igaz-e vagy sem, az tetszik nagyon, hogy valamit kigondoltak, és a megvalósításba is be tudtak tekerni valami kis extrát. Beírtam a piros pontot.
Utolsó kommentek