Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

CX még

RÁJEN 2015.03.09. 08:00

cx1s.jpgSohasem gondoltam volna, hogy egyszer is itt a blogon egy Magyar Nemzet-cikket fogok linkelni, de most mégis megteszem, itt írtak ugyanis arról, hogy 2014-ben 40 éves lett a Citroen CX. A modell rendkívül érdekes történetéről már értekeztem korábban a kombi kapcsán, emitt pedig egy tesztet találhattok egy 2.5-ös GTI-ről, és ezzel a bevezetőm végére is értem, mutathatom végre az egyik legújabb kis szerzeményem, ami egy Majorette Citroen:

img_0665s.jpgimg_0666s.jpgimg_0670s.jpgimg_0667s.jpgimg_0669s.jpgimg_0668s.jpgMagyarországról (a Facebook segítségével) került hozzám ez a darab, mondhatni sok év keresés után: tényleg sok éve próbáltam felhajtani egy épkézláb példányt emberi áron (itt régebben mutattam egy inkább csak fillernek alkalmas darabot, ami egyébként ma már nem az én gyűjteményemet gazdagítja), hát mostanra sikerült. 1500 forintba került, ami elsőre soknak tűnhet, de ha a kortárs Matchboxok (vagy Majorette-ek) árához hasonlítom, szerintem mindjárt kedvezőbb a kép, ebből a pénzből ugyanis kis szerencsével 3 db mai kisautó vásárolható, amiken garantáltan nem nyílnak az ajtók, műanyag az aljuk és biztosan nem rugóznak - arról nem is beszélve, hogy a fenti példány már csak a nagyjából 30 éves korával is tiszteletet érdemel... Minőségre azt tudja, mint a hasonló kivitelű darabok, masszív, súlyos, a franciás rugózásának köszönhetően mégis könnyed, játékra tökéletesen megfelelő darab. A belseje teljesen rendben van, szép a sötét műszerfal és kormány a világos ülésekhez képest, de nekem egyértelműen kívülről tetszik, a Majorette nagyon szépen adta vissza az igazi csodás formáját, nem látok rajta otromba elarányosítási hibát. A hátsó lámpák az ablakok áttetsző műanyagjából lettek kialakítva, ami ötletes megoldás, kellenek az ilyen kis apróságok. Ilyen az igazi hátulról:

cx2s.jpgJelentem, a következő kisautós poszt tárgya is egy régi Majorette lesz, ha ez tetszett, az is minden bizonnyal fog!

Címkék: retro majorette

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr867075825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása