Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Capri még

RÁJEN 2015.03.12. 08:00

capri1s.jpgÖt évvel ezelőtt mutattam nektek egy meseszép Majorette Ford Caprit, amiről anno részletesebben nem értekeztem, másrészt pedig valamelyik eladási hullámomban elpasszoltam. De mivel elég szépen kezd összeállni (újból) a Majorette számomra oly kedves 80-as évekbeli sora, amelyre leginkább a háromküllős felnik, a fincsi rugózás, a nyitható ez-az, no és a szinte kötelező vonóhorog a legjellemzőbb, ezt is beszereztem újra. A most következő darab már nem zöld, hanem főleg narancs, és egy kicsit fehér, de ettől nem jobb, nem rosszabb az elődjénél. Annyiban mégis rosszabb talán, hogy ezen szembetűnőbbek a pontkopások, illetve a vonóhorog feletti kis műanyag izé is mintha le lett volna rágcsálva :)

img_0671s.jpgimg_0672s.jpgimg_0673s.jpgimg_0674s.jpgA Capri modelltörténetét egy 1:43-as példány kapcsán már áttekintettük, így ezzel most nem rabolnám az időt, engedjetek meg helyette (egy TC-teszt és egy wikilink után) egy rövid kis értékelőt az aktuális kisautóról: egyszerűen csodás! A nagyobb márkatársához képest ez egy hangyányit újabb típus, de a forma továbbra is szép, az amerikai izomautókat idéző, azoknál viszont kecsesebb, finomabb. A Majorette nagyon szép munkát végzett a lekicsinyítésnél, nyilván magasabb a kisautó, mint kellene, de ez ebben a műfajban adottság, a kerekek is bumszlibbak a valóságosnál, de egyébként minden részlet a helyén van. Annak ellenére, hogy a kocsi nem rendelkezik nyitható ajtókkal, nem lehet panasz a részletességre, odafigyelésre, aminek a számomra két legszembetűnőbb jele az autó elején a lökhárító-rendszám kombináció, illetve a karosszériától eltérő színt és textúrát kapott (műanyag) tető. Belül pedig az ülésektől eltérően színezett műszerfal és kormány vonzza magára a tekintetet, ez itt is, hasonlóan a legutóbb mutatott CX-hez egy elegáns megoldás. Az ablakok műanyagjából kialakított (de kissé túlméretezett) első fényszórókat már nem is említve... Egy-két kivétellel sikerült az utóbbi években, hónapokban és hetekben beszereznem az összes Majorette "kedvencet", így e témában egyhamar nem várható frissülés, de ha mégis úgy alakulna, ígérem, itt szólok először ;) És ha nem volt elég a típusból, nézzétek meg (újra) a Corgi által készített Capri pályaautót, illetve annak a civil változatát! Minden jót!

Címkék: retro majorette

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr957075879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.03.12. 10:12:41

Érdekes ez a fehér tető, azt hiszem nem is láttam még ilyet. A fekete annyiban jobban tetszik, hogy jobban visszaadja az akkor atom divatos, viniltetőt. Az oldalán az S is olyan, amit még nem láttam.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.03.12. 10:19:40

@Sam. Joe: Nekem fel sem tűnt, hogy az S az oldalán valami speckóság lenne, de a kommented után beírtam a gugliba, h capri s, és mutatott egy csomót. A fehér tető témán sem akadtam fenn, ezen szocializálódtam ugyanis: szirszarjaim.blog.hu/2011/02/01/abe_s_oddysee
De MB-körökben van még rá néhány példa.
süti beállítások módosítása