Hasonló témájú poszt volt már, a legutóbbi nem is olyan régen, de most felgyűlt egy pár, érdemesnek tartottam tehát egy kicsit több betűt szentelni a témának. Ahogy írtam korábban is, sose lesz annyi pénzem, hogy összeszedjem azokat a régi Siku kisautókat szép állapotban, amik tetszenek, ezért vagy azt csinálom, hogy szerzek majdnem szépeket, mint ahogy tettem ezt a Karmann esetében is, vagy pedig megkérek nálam tehetségesebb restaurátorokat, hogy újítsanak fel nekem lepattant darabokat. Sem a Ford, sem a kisbusz esetében nem tudtam Nektek megmutatni a kiindulási állapotot, sőt lesz még ilyen később is, de a mai delikvensnél nem lesz ilyen hiányosság - Játékdoki kattintott párat még a nagy nekiveselkedés előtt is. És hogy miért nem én? Mert a börzén, ahol a kisautót lőttem, nem volt nálam gép, ott volt viszont a mester, így egyből átadtam neki az anyagot. A hivatalos sorszámozás szerint egyébként egy V 247-esről van szó, az avatottabbaknak a V a V-szériát jelöli, amelynek még a régi kerekei voltak, kb. a Matchbox Regular Wheel-hez hasonló kivitelben, csak kulturáltabban. Az autó az alján a VW 1500 Kombi feliratot viseli, de mi mindannyian tudjuk, hogy egy egy Typ3 Variant. Ami Amerikában meg Squareback. Még annyit érdemes tudni róla, hogy nagyon-nagyon ritka darab, az ebayen egy doboz nélküli, de normális állapotú példány simán elmegy 100-150 Eurókért. Én talán 1500 forintért vettem, ráadásul hiányosan... És ez lett belőle:
Abban egyeztünk meg, hogy színben az eredetihez hasonlót kellene tartani, illetve hogy nem lesz szempont a pótolt harmadik ajtó nyithatósága. Szerintem ez vállalható kompromisszum volt, a végeredmény láttán egyáltalán nem bántam meg. Külön jól esett, hogy mindenki, akinek megmutattam a kész művet, abszolút egyöntetűen elismerően nyilatkozott. Köszi, Doki!
Utolsó kommentek