Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

BMW 5 Series

RÁJEN 2016.02.22. 10:00

b5a.jpgNa most kapaszkodjatok: nem Hot Wheels lesz a mai téma! És milyen szomorú, hogy idáig jutottunk, nézzétek csak meg a Matchbox Memories blogot, a fő csapásirányt egyszerűen nem lehet Matchboxokkal tartani, mert szinte semmi normális nem jön ki... :( De a régebbi darabok felemlegetése jó menekülőútnak tűnik, szóval akkor most ez lesz. Egészen meglepődtem, amikor visszanéztem, hogy bizony ilyen Matchbox BMW még nem is volt itt a blogon, sőt, a gyűjteményemből is kimaradt. Mindenképpen pótolnom kellett ezt a hiányosságot - mindkét tekintetben. (Meglehetően nehéz volt a neten nem M5-ös képeket találni, de végül sikerült.) Kapóra jött, amit olvastam, hogy David Cukorberg épp szétosztja a vagyonát, írtam is neki, hogy nekem nem kell több ezer euró, hanem küldjön már egy ilyen Matchbox Bimmert, mert az hiányzik. És igaz!!! Nem hittem az egészben addig, amíg egyszer csak nem csengetett a postás, és hozta a pakkot. A kapott darab mondjuk messze nem makulátlan, de a hibák a fekete szín és a közeli képek miatt sokkal durvábbnak tűnnek, mint amilyenek a valóságban, kézbe fogva tényleg nem ilyen rossz a helyzet ;) Joe már körülszaglászott egy piros példányt, így talán nem fog ismétlésnek tűnni, hogy egy feketét mutatok:

img_4322.JPG

img_4323.JPG

img_4324.JPG

img_4325.JPG

img_4326.JPG

img_4328.JPG

Ő is utalt rá, én is mondom, hogy ez a szín teljesen autentikus Magyarországon, az olajosok kedvelt típusa volt ez a BMW-k közül, ők pedig ugye hagyományosan a fekete autókat kedvelik, de szigorúan teljesen lesötétített szélvédőkkel. Szerencsére kicsiben jól belátni, így a bézs belsőteret is megszemlélhetjük, ami nagyon jól passzol a külsőhöz. A kerekek is jók a kocsihoz, nincs baj az arányokkal sem nagyon, maximum csak annyi, mint amennyi az igazival: mai szemmel már egy kicsit olyan semmilyen az összhatás...

b5b.jpgLehet, hogy valami ilyesmi színben és kiegészítőkkel kellett volna kihozni anno, és akkor még ma is nagyobb hype lenne körülötte, nem kéne beérnünk a bumfordi rendőr Hármasokkal. Jut eszembe, idén ez volt az első Matchbox-poszt a szirszarjaimon. Elég szégyen... Mindenesetre: köszönöm, David Cukorberg!

Címkék: matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr158171564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása