Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Plymouth GTX megint

RÁJEN 2016.03.28. 08:00

gtx.jpgElég sok olyan, főleg HW kisautóm van, ami ilyen-olyan formában már feltűnt a blogon, vagy legalábbis említettem őket, de nem mutattam még. Ezen kisautók "feldolgozását" mindig tervezem, aztán vagy összejön, vagy nem, de többször inkább nem. Aminek viszont néha az az oka, hogy némelyikük áldozatul esik a tisztogatásnak, de persze nem a tollecsetes portalanításnak, hanem amikor kiszórok kisautókat, eladok, cserélek, ilyesmi. Nem egyszer írtam már, hogy az ilyen kiszórások után pár héttel, hónappal, esetleg évvel megbánom tettemet, és visszakívánom ezeket a verdákat, rosszabb esetben pótolom is őket, azaz újra megveszem. A január eleji börzén Bence egy olyan hatalmas kosár bontott Hot Wheels-szel jelent meg, amelynek tartalma fellobbantotta bennem a visszapótlási tüzet, és így sikerült a börzéről 12 mainline kisautóval hazatérnem... Volt köztük GTOAMX, Ford Fairlane, Chevelle, Cougar Eliminator, Dodge Demon és Buick is, de legfőképp, és akkor végre elértünk a mai poszt témájához, egy remek Plymouth GTX is. Ez pontosabban:

img_4640.JPG

img_4641.JPG

img_4644.JPG

img_4645.JPG

img_4646.JPG

Egy Mopar Mania nevű ötöscsomagból származik, amiről már volt szó 2010-ben, ugyanis ugyanabból való egy korábbi GTX is, amit már mutattam. Ez a pakk egyébként megvan (már) bontatlanul is, de ezt a kocsit külön is szerettem volna a polcomon látni - hát most már ezt megtehetem. Kisautóként nagyon jó kiállású lett annak ellenére, hogy nagy kerekeket pakoltak hátra - ennél valahogy ez nem fáj annyira. Részletek és beltér tekintetében semmi extra, esetleg a kifestett kilincsek plusz pontot érnek. A front maszkja nagyon tetszik, ahogy erről már írtam egy fél mondatot korábban is. Terveim szerint ez meg is marad már, annyira nincs áruk (Bence 4-5-600 forintokért adta darabjukat, pontosabbra nem emlékszem) az ilyen bontott daraboknak itthon, hogy valószínűleg később sem lesz érdemes elpasszolni őket. Nagyjából úgy január közepére, végére értem oda, hogy majdnem mindent sikerült "visszaszereznem", amit akartam, legalábbis a Hot Wheels izomautók terén, így közöttük már csak ezért sem tervezek további szűkítést, más fronton viszont még továbbra is vannak fájó hiányosságok, de szép lassan majd csak meglesznek mind - újra.

Címkék: retro muscle hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr708283402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása