Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Allstars

RÁJEN 2016.06.20. 08:00

samba_1.jpgHogy milyen kicsi a világ... Régebben, amikor még 1:1 méretarányban Bogaraztam, viszonylag jól összeállt ezen hobbi mentén egy kis csapat, akikkel gyakrabban találkoztunk, kirándultunk, sőt még akár közös hétvégéket is eltöltöttünk, illetve a csapatban és a csapat körül is egy jól körülhatárolható mesterember-gárda, akikhez hordtuk a szarjainkat javíttatni. Az előbbi körből több emberrel a mai napig is tartom a kapcsolatot, az utóbbiból kevesebbel, hiszen nincs már Bogaram, de akivel nemrég a kisautógyűjtés hozott újra össze, kicsit ez is, az is. Ismertem őt pár fent leírt összejövetelről is, de leginkább onnan, hogy vele csináltattam kb. 20 éve az első Bogaram első üléseinek a kárpitozását Ürömön, a legnagyobb megelégedésemre, teszem hozzá. Messziről indultunk, de gyorsan visszatérünk: tőle jött csere útján a most bemutatandó Maisto VW kisbusz. Ez lenne az:

img_5236.JPG

img_5237.JPG

img_5238.JPG

img_5239.JPG

img_5240.JPG

img_5241.JPG

img_5243.JPG

img_5244.JPG

Volt már egy hasonlóm, de ez szerintem jó pár fokozattal vagányabb a mentős dekorációnál. Az ügylet május elején köttetett, ugyanis kimentem a börzére áruval, asztallal, eladtam egy nagy csomó kisautót, de előtte még elhatároztam két dolgot: az egyik, hogy nem megyek egyszer sem körbe, hogy ne költsek pénzt, a másik, hogy csakis kápéra lehet nálam vásárolni, nem cserélek senkivel. Az egyiket tudtam tartani, a másiknak itt az eredménye. A forma ugye ismerős, és nem csak az első linken mutatott korábbi Maisto modelljeim révén, hanem mostanában is lehet hasonlókkal találkozni az üzletek polcain, csak a márkajelzés változott. Jelen kisautó legnagyobb erőssége kétségtelenül a festés, vagy dekoráció, ha úgy tetszik, ez a világ mindig is közelebb állt hozzám, mint a krómtenger. No persze erre is jutott azért króm, csak fel kell nyitnunk a motorházajtót... De ez a lepattant megjelenés fogott meg leginkább, és ezért is mentem bele a cserébe - és még valamiért: nagyon bízom benne, hogy majd amikor majd megyek a szaktárshoz a Volvót kárpitoztatni, ő is ilyen rugalmas lesz velem, amikor az árazásról egyezkedünk ;)

Címkék: retro volkswagen vw maisto

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr18724742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2016.06.20. 14:29:59

A nagy firka nélkül még fainabb lenne.
Ezek szerint lemaradtam az újabb ritkításodról, pont azt a börzét kellett kihagynom.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2016.06.20. 18:33:18

@mbx porsche: Nekem oké a graffiti rajta. Szépen sikerült ritkítanom, de Porschékból nem valószínű, h tudtam volna újat mutatni Neked ;)
süti beállítások módosítása