Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

ST/RS

RÁJEN 2016.09.26. 08:00

st.jpgSportos Focusokról beszéltünk már régebben, de nem elégszer. Az akkori RS után egy újabb generációs, de "csak" ST (pontosabban ST-R) következik elsőre, amelynek az igazijáról itt is lehet olvasni a TC jóvoltából. Nem mellesleg Tommi már bemutatta a szomszédban nagyjából egy éve ezt a Realtoyt, így sok mondanivalóm nem maradt, csak annyi, hogy valamelyik utóbbi teszkós bevásárlásom során ezt is bepottyantottam a kosárba... 

img_5925.JPG

img_5926.JPG

img_5927.JPG

img_5928.JPG

img_5929.JPG

img_5930.JPG

Igazándiból nehéz belekötni, így inkább a szubjektív szempontot mondom: nekem a második generációs Focus sokkal jobban bejön, mint ez. De ennek persze az ég világon semmi köze a kisautóhoz. Sőt kicsiben kevésbé is fáj az a hátsó lámpa, ami a fő problémám az 1:1-essel. Az említett Memories-posztból könnyen megtudhatjátok, hogy ez egy pályára készített változat, mármint az igazi ST-R, kicsiben viszont a seggén lévő felirat ellenére is inkább csak "mezei" ST-nek tűnik, ezért is hagytam ezt a poszt címében. De számomra ez teljesen mindegy, nekem így is nagyon bejön, sőt Tommi írása előtt nem is hallottam még erről az R-dologról. Mostanában úgyis nagy divat a fehér, így ez a szín a Fordon is bejön, a kék versenycsíkok nagyon jól állnak a kocsinak, ezek a felnik is normálisak, a lámpákat kifestették elöl-hátul, minden adott az örömhöz. A fém alj és a rugózás nyilván nem, de ezt nem szoktuk számon kérni a Realtoy kisautóin, kárpótolnak a külső visszapillantó tükrök. Azok a részletek is rendben vannak szerintem, amik nem kaptak külön festett kiemelést, gondolok itt elsősorban az első spoilerre, benne a ködlámpákkal, az Astonos harcsaszájra és a szárnyra a tetőn, no meg a belső részre. Abban a szerencsés helyzetben vagyok viszont, hogy mellé tudom tenni a 2016-os RS-t a HW-től, amiből eleddig még nem rendelkezem saját példánnyal, de nemrég ezt is sikerült bezsákolnom, így szépen meg tudjátok nézni, milyen kis pici is a Realtoy mellett - ez főleg az utolsó két képen szembetűnő:

img_5933.JPGimg_5934.JPGimg_5935.JPGimg_5936.JPGimg_5937.JPGimg_5939.JPGimg_5940.JPGimg_5943.JPGA mérete ugye jóval kisebb, a kerekei viszont nem (érdekes, egyébként hasonlítanak egymásra a felnik, csak a RT esetében hatküllősek, a HW-nél meg öt), ezáltal mokányabb, sportosabb jelenség, nem is kicsivel. Az "RS-kék" szín telitalálat, a szélvédő kivételével a 100%-osan lesötétített ablakok csak tovább fokozzák a sportos jelleget - nem beszélve a mélyre húzott szoknyákról, spoilerekről és a tetőszárnyról. Az első fényszórók kaptak festést, az orr-embléma is ki lett emelve, hátul viszont lehangolóan sivár a helyzet, amin a túlméretezett RS-felirat sem sokat segít. Sőt. A tetején van egy kis festékhiba, de szerintem ezt már itthon szerezte a kibontás után, de szerencsére a külső tükrök sarkai például soha nem fognak leverődni, mert ilyesmit nem tettek a kisautóra. Ugyancsak nem lesz sok gond a rugózás alkatrészeivel, illetve a nyitható részek zsanérjaival sem... A felsoroltak alapján (és ellenére is) ajánlani tudom ezt a kisautót, már csak azért is, mert én igyekszem begyűjteni az autószerű autókat, azon belül is az európaiakat, és szerintem sokan vannak így ezzel rajtam kívül is. Elvan a gyűjteményben, nem kér enni, és szerintem a további színvariációkat meghagyom majd másnak, nekem ez így pont elég. Minden jót!

Címkék: realtoy noname

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr8611071576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása