Akárki akarja, itt elolvashatja a kis Datsun roadsterek pontos történetét, én megtettem helyettetek is, nincs benne semmi érdekes :) Van wikipediás linkem is, az sem túl izgi, de abból azért jól kiszedtem pár sort: 1967-ben mutatták be a Datsun 2000 Roadster SR(L) 311-est, ikerkarbikkal és 135 lóerővel, de Mikuni Solexekkel már 150-et tudott, ez opcióként volt megvásárolható. Egészen 1970-ig gyártották, amikor a Z leváltotta. Az 1600-asokkal és a 2000-esekkel 10 SCCA bajnokságot megnyertek Amerikában (Sports Car Club of America). Sokkal érdekesebb olvasmány tehát ez, szintén wiki, de Datsun Sport keresőszóra. Nem is húzom tovább az időt, itthonról származik, webshopból, mert offline helyen nem futottam még bele, viszont nagyon tetszik, mert édi:
Nyilván nagyon szeretjük a Hot Wheelst, mert az a kínálat, amit amerikai izomautók terén produkál, lenyűgöző. Ugyanakkor nem győzöm hangsúlyozni, hogy az utóbbi pár év egyik legnagyobb menősége a részükről (a temérdek filmes vonatkozású kisautó sima- és díszkiadása mellett), hogy így felkarolták ezt a retro japán vonalat, aminek szemlátomást nagyon-nagyon sokan örülünk. Én a valóságban is japán-bérenc vagyok, alapvetően Hondám van ugye és Suzukink (az egyik angol, a másik indiai, mindegy), szóval nem meglepő, hogy kicsiben is oda vagyok a japán cuccokért. Külön jó, hogy négy egyforma kereket kapott a kisautó, és jó színt is választottak hozzá. A festése, "matricázása" autentikusnak tűnik, igyekeztem valami hasonlót választani a poszt bevezető képének is, persze nem teljesen ugyanazt sikerült, de hasonlítanak. A Hot Wheels azért az azon látható autóéhoz képest komolyabb szélesítésekkel élt, az ültetés is drasztikusabb, de ilyen képekből sincs hiány a neten, teljesen életszerű lett a végeredmény, mármint HW-viszonylatban. Nektek hogy tetszik?
Utolsó kommentek