Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Rendőrbusz

RÁJEN 2016.12.14. 08:00

rijks.jpgEgy újabb darab következik ma a rendőrautós újság mellékletei közül, értelemszerűen megint csak 1:43-as méretarányban: egy T2-es VW busz. Lényegében erre a darabra vágytam a legjobban (oké, a Volvóra is, ami eleddig nem lett meg), és Játékdoki Marci segedelmével ez teljesült is, utánajárt, és beszerezte nekem, november elején pedig már bontogathattam is... Ezt is a sorozat jobban sikerült darabjai közé sorolom, bár a modellgyártóknak szerencséjük van a Transporterekkel, ha nagyon el is bakják az arányokat, az emberek akkor is felismerik, a gyűjtők akkor is megveszik. Itt nem látok ilyen problémát, ráadásul a holland festéssel sikerült egy kis különlegességet is belevinni a sztoriba, fehér-zöld Polizei dekorral már láttuk sokszor, sok helyen - sőt elárulom, e poszt végén is feltűnik egy német rendőrnek festett példány.

img_6422.JPG

img_6423.JPG

img_6424.JPG

img_6425.JPG

img_6427.JPG

img_6428.JPG

Amint a bevezető képen látható, az autót a valóságban nem üldözésre használták, ott inkább egyfajta mobil iroda vagy elemzőműhely szerepet kapott a T2-es, esetleg parancsnoki vagy kommunikációs központként is funkcionálhatott, nem tudom, nem néztem utána. A modell beltere ilyesmire nem utal, valószínűleg ez csak egy mezei csapatszállító. Nem meglepő módon nem nyílik semmije, nem is rugózik, ellenben gurul, ami jó, bár szüksége nem lesz rá. Mint írtam, elsősorban a dekoráció az erőssége, és a szintén említett német rendőrségi festéshez képest tényleg sokkal frissebben hat, mutatom is az ellenpólust, amit ugyanazon a börzén vásároltam:

img_6447.JPGNem vágom annyira a spanyolt, de vélhetően ez is egy rendőrautókat feldolgozó sorozat tagja, csak egy fokkal talán gyengébb kivitelben, bár megtapogatni nem tudtam, mert nem akartam felbontani a csomagolást - de a festés ránézésre is egy picit igénytelenebb, tükör sem került rá, illetve a kerekek kidolgozása is egyszerűbb. Nem baj, valamire jó lesz ez is... Gyertek máskor is, mert lesznek még hasonló Legendás rendőrautók nemsokára!

Címkék: retro volkswagen police vw

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr4911958809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása