Az a jó hírem van, hogy nem áll az élet Volvo-fronton sem november óta, bár még mindig nincs kész. Volt egy sikertelen körünk műszaki vizsgán, a fékek és a futómű gyengesége miatt a kocsi itt elsőre elhasalt, ezért most már azóta fele-fele arányban új és felújított lengéscsillapítokkal büszkélkedhetünk, továbbá jó pár szilentet is cserélni kellett, nem mellesleg a fékeket felújítani. Ezeket mondjuk nem bánom, előbb-utóbb úgyis meg kellett volna tenni, hát most sorra kerültek. Az autó belseje időközben a világosról feketére változott, mert a korábban vásárolt és itt is mutatott bézs vezetőülésem annyira elfáradt, hogy el is tört, és a szerelőnek csak feketét sikerült lőnie előre párban, de akkor már megbeszéltük, hogy cserélődjön a hátsó is, majd ezután találtam egy remek szett fekete ajtókárpit-szettet is, amik így teljessé tették a belső harmóniát. Szűrők, folyadékok, vezérlés, vízpumpa és még egy csomó cső cserélődött, illetve pótlásra került, a kábelezés is új, a vízhűtőt is cserélni kellett, kidobtuk a régi magnót, kapott az első ajtókba két zsír új 10 centis hangszórót is a kocsi, itt tartunk most. Egy kicsivel korábbi állapotot tudok most mutatni, de majd lesz még beszámoló, ígérem:
És itt egy kis videó is, amin JÁR a motor!!!
A képekért, videóért és a temérdek más segítségért ezer köszönet illeti a Veterán Volvók egyik legnagyobb hazai támogatóját, Szendrei Zolit. Stay tuned!
Utolsó kommentek