Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Tíz az egyben

RÁJEN 2017.01.30. 08:00

Képzeljétek el, ez az első ilyen 10-es MB-pakkom! Néha itt-ott bele lehet futni ilyesmi holmiba Müllerekben, Auchanokban, de a kurrens pakkok eddig valahogy sosem tudtak lenyűgözni, többnyire számomra érdektelen modellekkel voltak megpakolva, és azért az egy-kettőért, ami valóban tetszett, nem akartam megvenni a többit sosem. A most következő doboz, amit egyébként itthon hirdettek meg, felkeltette az érdeklődésemet, no nem mintha úgy tele lenne különleges darabokkal, de valahogy mégis szerencsésen lettek összeszedve benne azok a kisautók, amik közül egyébként alig van/volt meg valami:

img_6762.JPGKezdve rögtön a kiemelt helyen, azaz a jobb felső sarokban található fehér Mercivel. Ami ebben a színben és ezzel a kerékkel nem túl gyakori. Alatta a Challenger mára már klasszikusnak mondható, ilyen Corvette-em viszont nem volt, ami a Dodge mellett van, de Lotusom sem. Ezekre eddig valahogy sosem kívántam rá, de így egyben nem álltam ellen. Sokkal furcsább, hogy XC-90-es Volvo sem szerepelt még a blogon MB-ban, mármint rendesen körbejárva, az a példány pedig, amit még nagyon régen itt mutattam, valahova elkallódott azóta. Mazda 2-esem nem volt ezelőtt, Smartom végképp, ez utóbbi nem is hiányzott, de a kis zöldségnek nagyon örülök. Ahogy a Scion xB-nek is, mert elég érdekes állat. VW Caddy-k közül pedig eleddig csak a régebbiek voltak meg, HW és Siku szerepelt is már a blogon, de MB csak most. Ott egyébként azért ilyen megviselt a doboz, mert el volt fordulva a kocsi, és be kellett ügyeskednem egy pálcát, amivel vissza tudtam bénázni, mert rázásra, forgatásra az istennek sem akart visszaállni. Kibontani az oridzsi pakkot viszont csak ezért meg nem szerettem volna. Valamit valamiért :) Szóval örülök ennek a doboznak, és ha legközelebb is látok valami kívánatost, fogok még venni, bár szerintem kevés olyan van, amiben ennyire alacsony az értelmetlen darabok száma...

Címkék: volvo volkswagen matchbox vw muscle

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr5812121587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2017.01.30. 15:53:25

"szerintem kevés olyan van, amiben ennyire alacsony az értelmetlen darabok száma..."

Jajaja! A (számomra) legkevésbé vonzó cucc is teljesen rendben van. Nekem van nem is kevés hasonló 10-es pakkom, úgyhogy a következőket tudom levonni tanulságként:

- Itthon úgy általában ezek a 10-es pakkok ritkák.
- Jó az "értelmes / nem értelmes" tartalom arányuk.

Tommi 2017.01.31. 00:17:11

Az a fehér egy W220 S-osztály. ;-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2017.01.31. 09:40:33

@Tommi: Na, mondtam én, hogy az ilyen CLS nem túl gyakori :P
süti beállítások módosítása