A korábban mutatott Porsche-sort azóta már régen már teljessé tettem, mert mégis csak úgy illik - és úgy is mutatnak jól, együtt a polcon. De a most következő új GT3 RS abban még nem szerepelt, mert viszonylag friss megjelenés (mondom ezt a poszt december 5-i írásakor), így megvettem külön. Nem lenne rossz ötlet folytatniuk egyébként a fent említett sort legalább annyival, hogy az azóta megjelent, vagy abból hiányzó darabokat kihozzák ugyanazzal a grafikával a bliszterek kartonjain... Mindegy, szerintem ilyen nem lesz. A legutóbbi GT3-as itt szerepelt a blogon, még 2011-ben, amikor megjelent, aztán később jött egy csodás GT2, amivel most össze is fotóztam ezt az újat, de ha már így belejöttem, megemlítem az RSR-t is, amely szerintem az egyik legjobban sikerült HW Porsche evör. Magas tehát a léc, de szerintem most még csak meg sem rezgett. Mutatom, miért:
Összességében rendben van, de a hátsó traktus kifestésének elmaradása elég fájó. Oké, lett helyette egy Porsche-felirat a szárnyon, de az pont nem hiányzott annyira, mint mondjuk hogy a hátsó lámpák pirosak legyenek. Körben a fekete műanyag kötény/szoknya oké, az szépen kiadja az igazin is látható "sportosításokat", de mondjuk a front spoileren kiképzett beömlők, egyebek formája egy kicsit mintha eltérne az igazitól, igaz, nem zavaróan nagy mértékben, de azért mégis. Persze a jobb megítéléshez nem ártott volna, ha nem ilyen elbaszott képeket készítek, szegény ember azonban vízzel főz, de úgy is mondhatnám, ez van, ezt kell szeretni. Pozitívum a külső tükrök kialakítása, és a négy normális kerék a kisautó alatt, illetve üdítő ez a szín is, nagyon nem bánom, hogy egy ilyen festést álmodtak meg hozzá, kimondottan jól mutat mind a piros, mind a fentebb említett narancs RSR mellett.
Azt mondtam már, hogy még soha az életben nem vezettem Porschét? Jó lenne ezen változtatni...
Utolsó kommentek