Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Nagy Merci kicsiben 4.

RÁJEN 2017.04.23. 10:00

broadcast_van.JPGEz a kis sorozatom utolsó posztja, a főszereplő pedig egy igazi tévés "személyiség", a Matchbox TV News Truck. 1989-es a casting, azaz vélhetően 1990-ben került forgalomba, de akkoriban engem ezek a dolgok nem nagyon érdekeltek, 15 évesen már ciki volt a Matchbox, inkább a lányok felé fordult az érdeklődésem... De mára szerencsére megkomolyodtam, mindenek előtt a család, a munka, a lakás, de szerencsés vagyok, mert jut idő, energia és pénz is a hóbortjaimra - mint amilyen pl. az egyik hobbim tárgyát képező igazi járművek kicsinyített változatainak begyűjtése:

img_6904.JPG

img_6905.JPG

img_6906.JPG

img_6907.JPG

img_6908.JPG

img_6909.JPG

img_6910.JPG

Írtam korábban, hogy nem igazán szeretem ezt a darabot, mert nekem a Matchbox legyen valóban 1:60-64 körüli méretarányú, ez meg ugye már közelebb van szerintem az 1:70-72-höz, azaz nekem kicsi. De ahogy "kötelezőként" beszereztem anno a MB Ikarus buszt is, a méretbeli aggályom ellenére, ezt sem hagyhattam ki, mert mégis csak a blog derekát adó Matchbox készítette, ráadásul egy igen jó játékról van szó, ami a tologathatóság mellett egyéb funkciókat is kapott. A rugózás speciel nem tartozik ezek közé, de a tetőablak, illetve legfőképp a tetőből kihúzható duplacsövő giga-puskamikrofon és a szintén felemelhető és forgatható kameraállvány annál inkább. A kisautó hazai beszerzésű, egy másik vaterás vásárlásom járulékos darabja, és szerencsére nagyon-nagyon baráti áron jutottam hozzá, bár valószínűleg többért is megvettem volna. Azzal kezdtem ezt a szériát, hogy elmeséltem, szeretem beszerezni a nagy autóim kicsi változatait, és most fejben gyorsan végigpörgettem, hogy a korábbi kocsijaim közül mit sikerült, és mit nem: az első, a Kispolák pipa, a 2107 szintén, aztán a remek Toyota Corollát is be tudtam szerezni, a Cliót nem is akartam, mert nagyon kevés ideig volt a sajátom, a Golf Cabrio is megvan, a Vento is, első generációs Almerát viszont nem találtam, és 2003-as Suzuki Altót sem, Volvo viszont van rohadásig, és most már a Mercikkel is jól állok, egy darabig elég. Mindenből :) (Ja, a poszt elején nem teljesen stimmel a típus a kisautóhoz, de nem találtam megfelelő(bb) képet.)

Címkék: retro mercedes matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr8012253912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása