Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Group C Racer

RÁJEN 2017.11.09. 08:00

basf.jpgAki a kezdetektől követi a blogom, és úgy sejtem, rajtam kívül nem sok ilyen ember van, az tudhatja, hogy 2008 óta gyűjtök intenzívebben kisautókat (és egyéb szirszarokat), előtte csak hébe-hóba vettem pár VW kisautót, aztán egy szülinapi ajándék nyomán elkezdtem egy kicsit jobban ráfeküdni a dologra, és mint annyi gyűjtőtársam, először én is igyekeztem a gyerekkori kedvenceket visszavásárolgatni. Ez szerintem tök természetes, a nosztalgia jó dolog, főleg ha nem megy másnak a rovására. Viszont az azóta eltelt közel 10 év sem volt elég arra, hogy minden olyan kisautót összeszedjek újra, amit gyerekként szerettem. No nem mintha ne lett volna lehetőségem beszerezni például a most következő versenyautót, mert elég felmenni az ebayre vagy akár a vaterára, de sok más helyen is előfordul, mégis ennyi időt váratott magára a dolog, mert... egyszerűen csak így alakult. Ezen kívül tényleg szinte mindent sikerült visszapótolnom, még olyan lehetetlen dolgokat is, mint a távos Datsun vagy a lépegető Saturn Robot, néha óriási szerencsével, máskor meg a gyűjtőtársak hathatós segítségével, erre pont egy ilyen kommersz darab fog ki rajtam ;) Na, a szeptemberi börzén ez is meglett végre újra, pár másik régi MB társaságában, bagóért:

img_8077.JPG

img_8078.JPG

img_8079.JPG

img_8080.JPG

img_8081.JPG

img_8082.JPG

Az első lámpák a szélvédő műanyagjából lettek kialakítva, így az eleje, mondhatni, részletes lett, ellentétben a hátsó traktus meglehetős ingerszegénységével, amit viszont ezzel megpróbálhatok egy kicsit ellensúlyozni ;) Egyébként a karosszérián rendesen kialakították az ajtók vonalait, a szellőzőket, lényegében minden a helyén van. A Matchbox-viszonylatban meglehetősen széles kisautó alapját egyébként egy valós versenyautó adta, a C-csoportos Sauber C9-es, amiről itt olvashattok egy keveset. (Joe-nál is szerepelt már ez a kisautó egy pillantás és egy rövid leírás erejéig, bár ő Fordként azonosította be, de a poszt elején látható fotó alapján szerintem én tudom jól.) Érdekes, hogy az igazi autót csak 1987-ben mutatták be, kisautóként viszont már 1985-ben megvásárolható volt, ekkortájt kaphattam én is a saját példányomat. Később több színben és másfajta kerékkel is megjelent, de nekem természetesen ez kellett, és nem más. A most bemutatott kisautón nem múlt el az idő nyomtalanul, látszik, hogy játszottak vele, de teljesen vállalható az állapota, ha a sajátom maradt volna meg, az rosszabbul nézne ki. Főleg hogy annak a szárnyát anno újrahasznosítottam egy Ford LTD-re... Szóval újabb pipa, és most hirtelen nem is tudnék olyan kisautót mondani, ami rajta van a még beszerzendő gyerekkori emlékeim listáján, de ez nem jelenti azt, hogy nincs is ilyen.

Címkék: retro matchbox

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr8612820372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2017.11.09. 15:13:38

"Aki a kezdetektől követi a blogom..."

Jelen! 8-)

"...bár ő Fordként azonosította be..."

Nem, én azt próbáltam megfogalmazni igen körmönfontan, hogy gőzöm sincs, hogy mi ez. 8-)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2017.11.09. 19:45:57

@Sam. Joe: Ha azt nézem, akkor mindkettőtöknek igaza van. Rájen tényleg azt találta meg amiről mintázták (talán ilyen volt nemrég hétvégén a Hungaroringen is?), viszont Joe pedig a konkrét pakkról ír. Ott ügye a Royal Mailes versenyautót akarták lemintázni, és ez volt a leginkább hasonló, azért kerülhetett abba a szettbe. Remélem értitek mire gondolok.
süti beállítások módosítása