Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Verso

RÁJEN 2017.11.11. 10:00

verso.jpgA 2015-ben vásárolt Aerodeck kiszolgálta nálunk az idejét, lecseréltem. Nagyon nem volt könnyű döntés, mert erősen megszerettem ezt az autót, és sokáig úgy voltam vele, hogy csereként csakis Honda jöhet szóba újra, de végül nem így lett. A poszt címe beszédes, nem lesz meglepetés, végül mit választottam, pedig hosszú ideig csakis Honda Streamben gondolkodtam, végül aztán két okból tettem le róla: a második üléssor nem szélesebb az Aerodeckénél, márpedig ez fontos szempont volt, (a harmadik meg csak egyben dönthető,) a másik meg a motorok - az 1.7-est sokan szidják, az örök életű 2 literes benzines fogyasztásától meg egy kicsit tartottam. Mazda 5 is felmerült, MPV is, Mitsubishi Grandis is, továbbá Avensis Verso, és végül a Corolla Verso - a németek közül még VW Caddyn és Touranon is agyaltam, de végül arra jutottam, az a biztos, ha újra japán autóm lesz. Mármint legalább annyira japán, mint az angol Civicem volt, a győztes ugyanis török gyártású. A legelső japán autóm (ami valódi japán japán volt, írtam róla itt is) történetesen szintén egy Corolla volt, de nagyot fordult azóta a világ, a népítéleteket böngészve azonban úgy tűnt, a megbízhatóság tekintetében a Corollákkal továbbra sincs baj, még a dízelekkel sem, csak arra kell figyelni, hogy az ember ne csábuljon el a nagyobbak által kínált lóerők irányába, és maradjon a földön, válassza a klasszikus 2.0 D4D motort. Így tettem hát én is. Persze előtte elolvastam jó pár bemutatót, tesztet, véleményt, kezdve a TC első cikkével az újabb fajta Versóról, majd folytatva egy rendesebb teszttel, és otthon, családilag úgy döntöttem, ilyet veszünk. Mármint konkrétan ezt:

img_1562.JPG

img_1563.JPG

img_1564.JPG

img_1570.JPG

img_1574.JPG

img_1576.JPG

img_1577.JPG

img_1573.JPG

Friss osztrák import, állítólag 200.000 km alatti futással, sok légzsákkal és hét üléssel. A váltógomb kopása nekem egy kicsit nagyobb futásteljesítményt sugall, de a szervizkönyv és a még kint bepecsételt utolsó olajcsere dátuma alapján még akár igaz is lehet, amivel hirdették, itt csak szép lehetek, okos nem. Budakalászon vettem egy pici kereskedésben, és akkor ez így már a második személyautó, amit csak az én kedvemért honosítottak ;) A poszt megjelenésekor már pont egy hete használom, és az első tapasztalataim tökéletesen egyeznek a népítéletekben olvasottakkal, azaz utazáshoz kényelmes, az úton a magasságához és tömegéhez képest kezes, belül minden logikus, a motor meglepően csendes, a kisebbik dízel által nyújtott rugalmasság és erő nekem nagyon is elegendő, igaz, a Civic 75 lóerejével is jól elvoltam (kivéve pár horvátországi autópályás emelkedőt), ilyen téren nincsenek nagy igényeim (már). Gyárilag is 16-os kerekekkel szerelték, ilyen autóm azelőtt még sosem volt, de tetszik, ráadásul ezek a kocsin elég szép felnik szerintem, nem tervezem lecserélni. Egy téli szettet viszont vettem hozzá, illetve később egy nyárit is kell majd, továbbá egy tetőcsomagtartót is - vonóhorog szerencsére van rajta, ha esetleg kellene. Alvázvédelem kell majd rá, mert az alja nem makulátlan, erre januárban sort kerítek. A belső extrák az én viszonylatomban az űrkorszakot idézik: automata klíma, minden ablak motoros, a tükrök is, tempomat is van benne, könyöklő is, és annyi pohártartó, hogy egy legénybúcsúra is elég. A gyári rádió is megfelel az igényeimnek, bár pendrive-ot nem játszik, mindegy, így elő tudom venni az elrakott lemezeimet ;) És van benne tolatóradar is, ennél a kialakításnál már hasznos extra. Bízom benne, hogy az autó beválik, és sokáig lesz a társunk. Mondjuk, a következő agymenésemig...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr10013117194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell · http://indafoto.hu/camell 2017.11.11. 20:03:27

Gratula az új jövevényhez. Nálunk a megfejtés a harmadik gyerek után egy facelift utáni Xsara Picasso lett, 1.6 benzin, 8 szelep. Eléggé úgy tűnik, hogy a 160e km-es futásteljesítmény reális, a határolók szorosan fogják meg az ajtókat... Svájci kocsi volt, és szereti az egész család.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2017.11.11. 20:23:40

@camell: Köszi! És gratz akkor vissza is - a paraméterek alapján nem tűnik kockázatosnak. Éljenek az egyterűek! :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.11.11. 22:12:08

Hátő... kerregős kormozós hajómotorral ? Egy felelős apa? Bocs, nem megbántani akarlak... de...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2017.11.12. 15:43:31

@enpera: Az igényeim és a lehetőségeim metszetében most ez volt, sajnos most nem fért bele egy Prius+, pedig az még tetszett volna.
@Sam. Joe: Köszi szépen!
süti beállítások módosítása