Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Landy

RÁJEN 2018.05.21. 08:00

def.jpgA Land Rover, és azon belül is a Defender különböző verziói bizonyos szempontból nagyon hálás téma a kisautógyártóknak, mert a forma nem állítja őket nagy kihívások elé, az a pár formai jellemző pedig, ami alapján felismerhető, hogy egy Landyről van szó, és nem egy szegecselt oldalú mosógépről, könnyen elsajátítható. Viszont a G-Mercihez hasonlóan az ikonikus forma egész sok évig nem nagyon változott az igazi autó életében, így nagyon nehéz újat mutatni annak, aki egyszer kihozott egy Defendert kicsiben, utána leginkább már csak a színekkel lehet játszani... Ezt némileg megcáfolandó a Hot Wheels nemrég elkészített egy olyan változatot, amely újnak mondható, duplakabinos-platós kivitellel eddig ugyanis nem találkoztam ekkorában. Nézzétek csak meg Ti is, az első hosszabb posztom ez volt a témában, aztán volt azért egy rövidebb is, plusz egy-két érdekesség, no és persze a kedvenc, de lényegében, egy-két kivétellel, mind ugyanolyan... Ami nem is biztos, hogy baj, jó, ha van az ember életében állandóság ;) A most következő kisautó szerintem nagyon jól sikerült, hozza azt a vagányságot, ami az autónak a való életben is a sajátja, nem mellesleg ez a festés igazán telitalálat:

img_1678.JPG

img_1679.JPG

img_1681.JPG

img_1682.JPG

img_1683.JPG

img_1684.JPG

img_1685.JPG

img_1686.JPG

img_1688.JPG

Egy kisautós HW-csoportban lőttem, egyből két példányban, szerencsére szinte bolti áron, és a novemberi börzén vettem át, majd egyből ment is az egyik bontatlanul az inventoryba, hátha egyszer jól jön majd - együtt a kis társaival, amelyeket szintén eredeti csomagolásukban pakoltam el: 

img_1665.JPGAztán simán lehet, hogy mire ezt olvassátok (jó előre időzített posztokkal dolgozom ugyanis), már a zöld T3-as is egy olyan kommersz darab lesz, amit akár a bababoltból is be lehet szerezni, a poszt írásakor ez viszont erősen a nehezen (értsd: drágán) beszerezhető kisautók közé tartozik. Vissza a Landyre még egy kicsit: kíváncsian várom a következő színváltozatokat belőle, ha lesz még ilyen menő, tuti veszek további pár példányt.

Címkék: hot wheels

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr213250287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2018.05.21. 11:25:43

Szerintem is jópofa darab, a mentazöld variációja sem rossz..
Ilyen zöld T3-ba sajnos nem sikerült belefutnom. A premier kékből megvan mind a kétféle platós, de ez sokkal jobban tetszik, remélem majd azért belefutok valahol.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2018.05.22. 16:23:23

Nekem meg pont hogy nem tetszik. Nehéz megmagyarázni, de...
Mint a LEGO járművek, amik hat pücüke szélesek. Klassz, meg minden, de a négy pücüke szélesek az igaziak.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2018.05.23. 11:59:02

@mbx porsche: A zöldeket szerintem én is mind börzén lőttem. De már emberi áron.
@Sam. Joe: Na majd akkor a következő kisautó tetszeni fog.
süti beállítások módosítása