Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Carspotting Extra - Horvátországból jelentem

RÁJEN 2018.06.22. 08:00

omis.jpgIdén ismét Horvátországban nyaraltunk egy hetet, és a változatosság kedvéért ugyanoda mentünk, ahol három éve is voltunk, Omisba, csak ezúttal a tavalyi szlovéniai nyaralásunkhoz hasonlóan egy kempingben, mobilházban laktunk, és nem privát apartmanban. (A kemping a fenti képen látható utolsó A-betű jobb szára alatt-mellett van egyébként.) Készült vagy kétszáz kép, de főleg a gyerekekről, na jó, egy pár a feleségemről és közös is, autós-motoros sokkal kevesebb, de azokat megosztom.

img-0991.JPG

img-0992.JPG

Először is, még a nyaralás előtt vettem tetőcsomagtartót a Toyotára, mert az nyilvánvaló volt, hogy az utastérben nem lesz hely, kinyitottuk ugyanis a leghátsó üléssort is. Menabo márkájú, talán olasz, olcsóbb típus, nem is szép. Szemre túl közel van egymáshoz a két rúd, de a leírásban így voltak belőve a távok, nem akartam és nem is mertem ettől eltérni, úgy szereltem fel, ahogy kell.

img_0413.JPGAztán béreltem tetőboxot, a legnagyobb Thulét, ami létezik, épp hogy elég volt ötünknek. Úgy volt, hogy hatan megyünk, de akkor már valszeg nem fértünk volna el a cuccokkal, vagy csak az utastér túlzsúfolásával, amit kerülni akartam. Végül maradtunk öten (plusz a kutya), így bent egész jól elfértünk.

lak1.jpg

lak2.jpg

lak3.JPG

Még a főszezon előtt mentünk egy héttel, így nagyon olcsó volt a szállás, de a kempingben (Galeb a neve, ha valakit érdekel) azért voltak rendesen, még ha nem is teltház. A legjobban ezek a puttonyos pickupok tetszettek.

img-1860.JPG

img-1859.JPG

img-1861.JPG

De ez az Indian is nagyon bejött... Szuperjó időnk volt szinte végig, pedig előtte egy kicsit féltem, de egy-két délelőtti és éjszakai esőt leszámítva nem volt gond, a tenger már az első naptól 23-24 fokos volt, a második-harmadik naptól már inkább 25, a vége felé meg már 26 körül, szóval szerencsénk volt. De a kisházunk mellett volt két gyerekmedence is, a kicsik inkább ott pancsoltak naphosszat.

img_0364.JPG

img_0365.JPG

Omisban pedig a kukásautók mellett ez a két rendőrségi kisbusz tetszett meg Félixnek, így ezeket is lefotóztam.

lak4.jpgEgy régi Bogarat is sikerült lőnöm, illetve hasonlóból többet is láttunk, de nem volt mindig kéznél a telefon. Trogirban pedig egy gyönyörű állapotú 504-es Peugeot-t láttunk, na azt sajnálom, hogy nem tudtam megörökíteni. Egyébként pedig fájóan kevés régi autót láttunk.

img_0463_1.JPGEz itt egy fél-tengeralattjáró, ilyet szerintem már mutattam korábban.

img-1932.JPGVisszafelé (is) elég jó tempót jöttünk, ez meg is látszott aztán a box elején. A Toyota egyébként jól teljesített, elégedett voltam vele, még ha a fogyasztás nem is volt alacsonynak mondható - odafelé 7,4 körül, visszafelé, amikor jobban nyomtam, 7,8 körül alakult, de mentségére szóljon, hogy jól meg volt pakolva, a tempomat 138-ra állítva, és jelentős széllel is meg kellet küzdenie, nem beszélve az emelkedőkkel, amikre a Honda kapcsán anno panaszkodtam. 

img-1931.JPGEz a csavar még egy érdekesség a végére: mielőtt elindultunk volna, beterveztem, hogy még időben csekkolom a pótkereket, hogy ha netán defekt érne minket, simán ki tudjam cserélni. Még az autó megvásárlását követően beszereztem hozzá a hiányzó gyári emelőt, ezzel nem is volt gond, de végül ilyen-olyan okokból az indulás előtti napra (mit napra, estére!) hagytam a pótkereket. Gondoltam, leszerelem (mert alul van, nem belül), felfújom, visszaszerelem, jó lesz a gyakorlás esti torna helyett. Na ja, csakhogy ekkor tudatosult bennem, hogy belül a csomagtartó alján elhelyezett leeresztő csavar még véletlenül sem oldható a kerékkulcs segítségével, ahogy az logikus lenne, neeem, egy ötlapú csavart kell kitekerni, és akkor ereszkedik le a pótkerék. Na ehhez való dugóm persze nem volt, én meg jól ráparáztam, hogy akkor most mi lesz? A toyotás FB-csoportba írtam, hátha valaki tud egy ilyet nélkülözni egy hétre, és láss csodát, egy volt kollégám felajánlotta a sajátját, amiért még péntek éjszaka elszaladtam, szombat reggel pedig ennek a nyavalyás szarnak a birtokában vághattunk neki a kb. 700 km-es útnak. Szerencsére nem volt semmi gond, de ugye jobb félni, mint megijedni. Hát ennyi, ha valakinek lennének kérdései az úttal vagy a szállással, esetleg ajánlott látnivalókkal kapcsolatban, keressen nyugodtan privátban vagy itt kommentben. Jó nyaralást vagy jó munkát, ízlés szerint!

Címkék: retro volkswagen police vw carspotting

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr8314056278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása