Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (38) bogár (132) bond (26) burago (17) carspotting (657) cikk (6) coca cola (3) corgi (56) darda (2) dickie (2) dinky (5) ebay (7) eladó (15) ertl (3) film (170) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (19) hellókarácsony (17) honda (27) hot wheels (369) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (66) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (142) lledo (2) maisto (34) majorette (116) matchbox (414) mercedes (57) military (74) moszkvics (2) muscle (234) mustang (84) noname (58) norev (23) picasso (39) playart (6) police (212) polistil (12) realtoy (24) reklám (143) retro (749) revell (1) schuco (5) siku (71) solido (3) stahlberg (8) star wars (142) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (87) toyota (2) vatera (8) volkswagen (348) volvo (115) vw (339) welly (16) wish (10) zene (87)

Olvasóim

TClogo_1.jpg

Keresd a szirszarjaim a Külsőségben is!

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Az a Sony tényleg meghatóan gyönyörű volt, meg sem mertem kérdezni az árát. (2018.11.14. 14:00) Lőrinczi Piac
  • RÁJEN: @pittlaren: Na, három év után válaszolok :D Tök jó és kényelmes városban, járdázni nyilván nem lehet vele, és a szar utakon csak óvatosan érdemes vele, de gyönyörűen suhan, öröm vele a tekerés. Bár ... (2018.11.14. 13:57) Az én saját Marathonom
  • Sam. Joe: A patika állapotú Sony képmagnótól konkrétan leesett az állam! A Wartyogó táviránnyal egy képen szereplő - ha jól emlékszem - Tűzoltóságot gyerekként iszonyúan vágytam. Mennyire jó háttér lenne most... (2018.11.14. 13:39) Lőrinczi Piac
  • RÁJEN: @Sam. Joe: Az az érdekes, hogy részleteiben igazad van, egyben nekem mégis jól néz ki és tetszik. (2018.11.13. 17:40) Legújabb Honda Civic
  • Sam. Joe: Ez nagyon el van rontva az eredetihez képest. A tető íve, az ablakok aránya, kb. minden. (2018.11.12. 19:36) Legújabb Honda Civic
  • Utolsó 20

Picasso

RÁJEN 2009.02.16. 11:47

(Ezentúl, ha valamit átfestek, Picasso címmel jelenítem meg a blogban. Rendkívül kreatív vagyok, ezért.)

Na szóval, ez is megvolt, a két kókányolt Majorette Dyane-t az első Picasso-projekt keretében átpingáltam, némi military beütést ajándékozva nekik. Az egyik ráadásul hiányos is volt, valami barom nagy napernyő forgott rajta fénykorában, igazi Matchboxos roll-a-matics megoldással, így most ez is eliminálódott, a napernyő emlékét már csak a családi fotók és egy lyuk őrzik.

Ilyen volt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyen lett - bocs a béna telós fotóért, ez volt kéznél:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A piros kerék gyári, azt hagytam a jobbikon, mint ahogyan a belső terét is, mert szép volt és tiszta, és a rongytető is maradt eredeti színű. Az alváz azonban - és így a küszön és az azon található póttank is - matt fekete lett, a felépítmény pedig katonai matt zöld lett. A vadrács eredetileg is fekete volt, a bukócső és a pótkerék szintúgy. A rosszabbik MB-kerekeket kapott, és az alváz eredeti színével így elég jól harmonizál, de a belsőt befeketítettem durván. Szerintem előnyére.

A Dyane egyébként – már amennyire én tudom – a 2CV, azaz a „Kacsa” utódja, némileg modernizált változata volt. Az ok a frissítésre az volt (és innentől ez már nem saját kútfőből), hogy a 2CV már a 60-as évek közepén kicsit elavultnak számított, az autós társadalom igényei ekkorra már bőven túlmutattak azokon, amelyek mentén 1930 körül elkezdték fejleszteni: olcsó autó, amely bármikor elvisz két parasztot és 100 kiló jószágot 60 km/h sebességgel. Egy közkedveltebb megfogalmazás szerint az elvárás az volt, hogy úgy tudjon átmenni a szántáson, hogy a benne szálított tojások nem törnek össze... És lehessen kalapban vezetni. No, vissza a Dyane-hoz: 1967-től 1983-ig mintegy 1.4 milliót gyártottak belőle, temérdek változatban. Fő konkurense az 1961-ben bemutatott Renault 4-es volt, amely a „Kacsa” eladásait drasztikusan csökkentette, így muszáj volt lépni valamit. Nem léptek azért túl nagyot: továbbra is léghűtéses maradt a motor, továbbra is gyenge volt, mint a hajnali harmat, a designt pedig kiadták egy Panhard nevű alvállalkozónak, mert nekik a DS-sel kellett foglalkozni, Panhardék meg pont ráértek. Amúgy ők mindenféle katonai fejlesztésekben voltak erősek, és ezt, ha szeretnénk, beleláthatjuk a Dyane formavilágába is. Bár nem innen jött az ihlet, de én is katonaivá alakítottam az enyéimet...

Címkék: picasso majorette

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr33946228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.