Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Golf-áramlat

RÁJEN 2009.07.28. 09:36

"Az éghajlatváltozás sokasodó jelei és a jóslatok ellenére mégsem gyengül a Golf-áramlat, és semmi nem utal rá, hogy a belátható jövőben lassulna, vagy leállna, állítja egy német kutatócsoport." (Részletek itt.)

Ennek a kis otthonomban tapasztalható jelei alább. Egyrészt volt róla szó, hogy ha sikerül szereznem egy újabb példányt a Maisto Golfból, akkor annak új kerekeket szerkesztek, jelentem tehát, hogy sikerült, és szerkesztettem, másrészt csúnya hiányosság volt, hogy a MB kettes Golfja (és a csodás vonóhorga) hiányzott a gyűjteményemből - ezt Hovan kolléga szép autói közül sikerült pótolni, nézzétek meg az oldalát, most is van fenn pár kincs az eladó kisautók között!

Az előbbiről már írtam, az utóbbiról már írtatok (sőt, az előbbiről is írtatok, ha jobban beleondolok), így a szöveges részt ma megspórolom ;)

Lazán tartozik ide, de egy kicsit mégis, hogy PCB kínálatából megvettem két Majorette BMW-t. A kapocs annyi, hogy a fenti Maisto kerekeit egy MB Z3-as alól szedtem ki, amely autó valahogy nekem sosem tetszett. Ellenben a Z3 Coupéval, ami nagyon is bejön!

A Majorette verziója egy kicsit téves arányokkal dolgozik, ránézésre nekem közelebb van egy egyes BMW-hez, de nem gáz, összességében tetszik. Némileg rugózik, a csomagtartója nyitható, az oldalsó kopoltyúkat egy pettyet eltúlozták, de a négy kipufogó jól áll neki.

Ez pedig egy Hetes. Semmi extra első ránézésre, sőt inkább bénának tűnnek az első lámpák...

De ha lenyomjuk az autó seggét, mindjárt értelmet nyer a Sonic Flashers felirat az alján! Amire mellesleg semmi más nincs ráírva. Ez az első fényt/hangot adó kisautóm, ami működik :) (Kár, hogy nem rendőr.)

Szép napot, videó most nincs, cserébe egy szép Majorette-gyűjtemény itt, mára ennyi voltam!

Címkék: volkswagen matchbox vw maisto

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr621273038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2009.07.28. 16:22:08

Nagyon állat a golf.Egyébként van beltere?Hétvégén tudnánk találkozni?Megyek a pecsába szombaton.

Bog Zoo (törölt) 2009.07.28. 21:34:13

@Andrew0807: Az enyémnek van beltere.

Amúgy tényleg nagyon szép mind a 2 Golf.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.07.28. 22:19:16

@Andrew0807: THX. Nemtom, úgy emlékszem, van. Én most a hétvégi piacozást kihagyom, mert Balaton lesz helyette + gyerekprogram...
@Bog Zoo: Akkor jól emlékeztem. Köszi, szerintem is szépek ;)

jewdi76 2010.10.15. 16:52:39

Egy ilyen maisto golfot én is felújítottam, de új festést is kapott. Először ugyan ezeket a felniket raktam én is alá, de később lecseréltem az MB 8 lyukúra, ami jól mutat.
A világítós BMW-re meg először azt hittem, ha megnyomod a tetejét, kigúvad a lámpa, mint az a hülyegyerek játék, a takonyszemű emberfej.
süti beállítások módosítása