Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Le a tetővel!

RÁJEN 2009.08.18. 10:08

Nagy örömömre a vaterán a múlt héten sikerült lőnöm egy nyitott 1303-as Bogarat, Sikut, olcsón. Ennek tetővel rendelkező verziója eddig is megvolt két példányban (érdekesség: szintén a vaterán kínálnak nem cabriót valami 5500 forintért, pedig jó, ha ezret ér), de ez eddig hiányzott. Ráadásul ez a régebbi kerekű kivitel. Egy kicsit rugózik is, de nem nagyon, csak amennyit a tengely saját rugalmassága enged. A színe nem túl szép, ezt akkor is tudtam, amikor leütöttem, illetve az egyik küszöbnél van két leverődés, a tükrökön és egy-két helyen még, de összességében nem rossz állapotú, mondhatni, hiánypótló. Íme:

Egyáltalán nem ide tartozik, de külön posztot nem akartam írni arról, hogy sikerült  beszereznem pár új (2009-es) Hot Wheelst is, többek között egy Triumph TR6-ost, aminek ugyancsak hiányzik a teteje. Sőt a szélvédője is. Nagyon vagány. A beltér abszolút autentikus, csináltam róla olyan képet is, ahol látszik a (természetesen) jobb oldalon ülő vezető helye mellett a benzintank. Jópofa a festése, menők a kék felnik, nagyon jól eltalált gép.

Több cabrióval most nem szolgálhatok, de lett végre egy Dixie Challengerem. Ez a típus a HW kínálatában ezer éve (na jó, 18) szerepel, és a General Lee-re erősen hajazó megoldásukat már régebben is be akartam szerezni, de végül nem jött össze. Most kihozták, mint recolor, de nem bánom, ez is tetszik, az autótetkós stílusú lángok meglepően jóra sikeredtek.

Írtam lejjebb, hogy a Siku Mini ára többek között egy csúnya HW Olds volt, amitől így sikerült megszabadulni, de lett egy új, aminek a festése nekem még az amúgy szintén pofás barnánál is majdnem jobban tetszik, főleg, hogy jól illeszkedik az alatta látható, szintén 2009-es festésű Mustang Fastback-hez.

A 2009-es sorból még sok újdonság volt (a Corában, ha eddig nem említettem volna), de jó részüket otthagytam, így nem lett 2009-es recolorom a Dodge Demonból (zöld), a Buick GSX-ből (piros), a Custom Vegából (sárga), Camaróból (lila) stb., illetve valahogy nem sikerült kibékülnöm a Honda NSX versenyautóval sem, de a Nissan Bluebird új színvariációjának és az új Nissan GT-R-nek sehogy sem tudtam ellenállni:

Szép napot, és ne feledjétek, holnap péntek!

Címkék: volkswagen mustang bogár vw muscle siku hot wheels

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr241317015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.08.18. 10:27:19

Atyaég! Az az Olds tényleg csúnya volt. Ez meg rút. 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.18. 10:31:45

@Sam. Joe: HW-témában a Te véleményed nem mérvadó :P Előítéletes vagy, az a nagy helyzet. Komolyra: érdekes egyébként, hogy tök más ennek az új Oldsnak a kasznija, a régi keskenyebb és magasabb volt, és az orr-kiképzés is megváltozott. Vajon miért??? Egyébként a Triumph sem tetszik?

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.08.18. 10:44:44

@RÁJEN: Öööö, ha Joe-t így leoltottad, akkor én már meg sem merek szólalni XD Úgy érzem hamarosan kell írnom egy pozitív HW-s postot, mielőtt engem is leírtok HW ügyileg (persze, ha ezt eddig nem tettétek meg a 2 Chargeres postom után:)
Amúgy egy ilyen Mustangot majdnem én is elhoztam, illetve volt még valami világoskék Coronet is ami tetszett, a Camaro-t meg csak a színe miatt nem hoztam el, pedig az tetszik. Az idei modelleket nézegetve, elég sok van ami tetszik de nem gyűjtök HW-t, nem gyűjtök HW-t, nem gyűjtök HW-t...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.18. 10:49:41

@pman: Ó igen, a kék-fehér Dodge Coronet Super Bee nekem is tetszik, egy nagyon hasonló Corvette-et is otthagytam, mert az előbbi megvan már két-, az utóbbi négy másik színvariációban. És Camarókból is elég jól állok. Helyem viszont már nem nagyon van otthon...

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2009.08.18. 17:21:39

Nekem egyáltalán nincs helyem.De el akarom hozni a tecsónkból a occ splitback harmadik variációját és természetesen a mustangot.Volt még más is de erős voltam.Mb egyáltalán nincs.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.18. 17:27:56

@Andrew0807: Az új MB-ok közül az Olds kombi és a Ford mentő érdekel leginkább, bár talán az SLR-t is bezsákolom még... Esetleg még a fekete Porschét is, de nem biztos, tényleg le kell állnom a színvariációkkal.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.08.18. 18:37:59

@RÁJEN: a fekete GT3-ról nyugodt szívvel lemondhatsz, amennyire vártam, és a rajzokon tetszett, akkora csalódás volt. Ha gondolod küldök róla képeket.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.18. 18:39:24

@pman: Köszi, hagyd csak, ha látok egyet, megnézem IRL, ne fáradj!

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2009.08.19. 09:57:32

@RÁJEN: Az olds kombi hibátlan.Igen igényes darab.A hátsó ablakon két kutya néz ki ami igencsak feldobja az összképet.A ford mentőn sajnálom hogy nincs valami nyitható rész.A színvariációkkal kapcsolatban általában én úgy csinálom hogy abban az évben a modell összes verzióját megveszem.Ezért is kell a splitback is.Mert a másik kettő már megvan.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.08.19. 11:09:43

@Andrew0807: Ismerem azt az érzést, amikor csak azért kell valami, mert az elődje már megvan. De igyekszem ilyenkor tűrtőztetni magam :)
süti beállítások módosítása