Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Abarthok közt

RÁJEN 2010.03.01. 08:30

Bog Zoo Fiatos posztját több szempontból is kiváló hivatkozási alapnak tekinthetem a sajátomhoz: egyrészt leírja helyettem, mi ez az autó, így nekem nem kell, másrészt itt tudatosodott bennem, hogy valójában nekem is kéne egy ilyen, harmadrészt ehhez írta Sam.Joe kommentben, hogy az Alitalia-festésű darabok könnyen eresztik a színűket. Az igaziról tehát most akkor nem is írok, helyette inkább egy kiváló képet dobok be, amin látszik, hogy az olaszokkal vigyázni kell az úton:

És akkor rögtön rátérhetünk a kisebbekre. Egyszerre jutottam hozzá két darabhoz, több hónapnyi türelmes, de nem túl intenzív keresés után. Bolgár darabokat már vehettem volna korábban is, de valahogy nem vitt rá a lélek, egy darab bolgár Matchboxom van csak továbbra is, egy Matra Rancho, és ezt a szekciót - ahogy valahol már írtam is - nem kívánom nagyon bővíteni. Mindkét Abarth sárga dobozával együtt érkezett, a feleslegesre pár óra alatt találtam is vevőt. Íme tehát a régen vágyott Matchbox Fiat 131 Abarth:

A szokásosnál nagyobb, de formailag nagyon jól eltalált darab. Nagyon szépen rugózik, jól gurul, szép (és hiteles) a festése - de tényleg nagyon rossz minőségű. Majdnem kopásmentes, de jobb nem feszegetni ezt a témát, jobb hátul már meg van repedve egy helyen a festés, olyan "kagylósan", nem kell hozzá sok, hogy egy méretes festékhiány alakuljon ki ott.

Az embléma az orrán igen szerénytelen méretű, de ezért a bakiért bőven kárpótol a hat lámpa elöl és a dupla kipufogó hátul. Végezetül még egy kép az igaziról, szintén bevetés közben, de ez legalább haladós:

Legvégül pedig egy kellemes tribute-videó:

Szép napot, jó hetet!

Címkék: matchbox

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr431794890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.01. 19:14:15

@pman: Még nincs. Pont ma írtam a boltnak, türelemre intettek. Így akkor türelmes leszek.

jewdi76 2010.10.15. 16:22:04

A tieid még az enyémnél is rosszabbak, azokon legalább csak a kerékszélesítések éleiről jön le a fényezés, ahogy a doboznak dörgölőztek.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.15. 16:45:50

@jewdi76: Szerencsétlen széria ez a festés szempontjából, kár értük...
süti beállítások módosítása