Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Maholnap Bond 2.

RÁJEN 2010.11.25. 00:07

A minisorozat második részében következzen egy Johnny Lightning, amelyet már egy kicsit láthattatok itt a blogon, de külön még nem mutattam be - Tommi örömére most megteszem. De előtte emlékeztetőül, ha esetleg elmulasztottátok volna, itt a "nagy" Astonos poszt, illetve egy kicsit későbbről egy kilövős Husky:

A kicsit poros doboz hátulján felsorolják a sorozat többi tagját képpel és filmcímmel, hadd csorgassa a nyálát az ember fia. Nyilván ismeritek már a nagykép-fétisem, ezért íme ugyanez nagyban:

Legvégül pedig két Corgi Lotus Esprit jön, amelyek természetesen szintén Bondosak, ráadásul a kedvenc Bond-filmjeimből valók. Bár Sean Connery-t tartom minden idők legjobb angol nullanullás ügynökének (bár Rowan Atkinson sem volt utolsó), mégis a Roger Moore-féle epizódok állnak a legközelebb a szívemhez, ugyanis gyerekként leginkább ezeket láttam, és nem mellesleg az akció és a humor keveréke szerintem ezekben lett a lehető legszerencsésebb. A Vasfogú pedig az egyik legjobb (nem is annyira) gonosz karakter az egész sorozatban! :) Egyszer az egyik Mythbusters részben is körüljárták a témát, Jaws of Steel címen találjátok, például itt:

De nézzük az autókat:

A szőrökért bocs, amikor megtörölgettem valami kis ronggyal, fogalmam sem volt, hogy ennyire fel is töltöttem a blisztereket elektromossággal. Vissza az autókhoz: bár nekem nincs, de volt már a kezemben JL Esprit is, így elmondhatom, hogy a Corgi kisautói a megtévesztésig hasonlítanak, még a felnijeik is ugyanolyanok! Ez nem lehet véletlen. Mindenesetre remek, részletes modelleket készítettek az angolok, ráadásul abszolút méltó csomagolásban. Kár, hogy nem tudom őket megtapizni, de hát ahhoz ki kéne őket nyitnom. De nem fogom. Erről a témáról még majd mondok valamit a jövő héten. Na mindegy, az van, hogy Bond-témával most valszeg egy jó darabig nem jelentkezem - sőt, ahogy a nyugdíjrendszer "reformját" elnézem, lehet, hogy nemsokára mással sem... Minden jót, isten áldja a Királynőt!

Címkék: bond corgi johnny lightning

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr202454763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.25. 08:15:39

Tényleg szépek, de az Aston alá nagyon nem illenek azok a kerekek.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.25. 11:01:46

@pman: Van ebben igazság. Főleg tudva, hogy a JL kínálatában bizony van nem egy szép régi típusú kerék.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.11.25. 11:46:28

Csatlakoznék az előttem szólóhoz! Az Aston ezekkel a kerekekkel csapás és valahogy... nem is tudom... talán az arányai sem teljesen jók. Az Esprit azonban király.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.25. 11:49:48

@Sam. Joe: Én jóval megbocsátóbb vagyok, főleg saját darabokról lévén szó :) Az arányaival nem éreztem problémát, bár ezt az autót ekkorában nem sokan találták el szerintem tökéletesen. A JL sem, mint látjuk. De a csapás nekem barokkos túlzás.
A két Esprit nekem is nagyon bejön, a filmekben is szerettem őket, komolyan, úgy vágyom rá, hogy megtapogassam őket...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.26. 09:40:35

@Dancergee: No way ;) Megnéztem amúgy a JL Bondos Espriteket, szerintem teljesen ugyanezek, csak más logót nyomtak a bliszterre.
süti beállítások módosítása