Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Alarm für Cobra 11

RÁJEN 2011.03.02. 09:00

A bajorok BMW E46 jelű, köznapi elnevezésében inkább Hármasként ismert modellje szerepelt már itt a blogon nem egyszer és nem kétszer, de úgy gondoltam, még egy posztot megérhet a téma, főleg hogy eddig a Matchbox megvalósításáról nem írtam nagyon. Ráadásul a gyártótól kizárólag a rendőröket szereztem be, civil MB-om ebből a típusból nincs is - és nem is kell.

Jó múltkor egy (ex-)gyűjtő a vaterára kiszórta az összes rendőrautóját, mondván, hogy elege lett a gyűjtésből (körülöttem már sokan várják, hogy ez nálam is bekövetkezzen, de még tartom magam), és ennek hatására az indexes MB-fórum lakói megbolydult méhkasként repültek rá a felkerült kisautókra. Különböző okok folytán én igyekeztem ebből minél inkább kivonni magam, de mint alább láthatjátok, nem nagyon sikerült... A meglévő két rendőr BMW-m mellé és helyett beszereztem gyorsan ötöt, és úgy lett végül hat, hogy a korábbról sötétzöld darabom eladóvá/elcserélhetővé vált, mert az új példány szebb. Itt vannak tehát az új rendőrök szép sorjában, kezdve a fehérekkel:

Majd az ezüstök:

Végül a színesek - a kéknek fém az alja, egyedüliként mind közül:

A két kedvenc a csillagfelnis fehér, illetve a kék mintás ezüst. Előbbi a kerekei miatt, utóbbi a szépen kifestett lámpák miatt. Ha megnézitek a MB színskáláját, láthatjátok, hogy a fenti darabok nem fedik le a teljes 328i-kínálatot, de ez nem is volt cél, úgy érzem, elég. A kisautók egyébként nem csak a festésben és a kerekek mintázata terén különböznek, az említett csillagfelnis példány például rugózik is, a többi nem. Az ilyen megkülönböztetés egyébként nem egyedi eset, az E430-as Merci esetében is láttunk már ilyet, abból négy darabom van különböző (rendőrös) festéssel, amelyek közül kettő rugózik, kettő nem. Fene sem érti ezt... Ez pedig itt a végére egy screenshot az első képen is hirdetett PC-játékból:

Szép napot, aztán óvatosan az autópályákon!

Címkék: matchbox police

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr422662794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.03.02. 12:54:47

"...körülöttem már sokan várják, hogy ez nálam is bekövetkezzen, de még tartom magam..."

Ilyet meg se halljak! Értem? A végén levágott Minifig fejet fogsz találni az ágyadban!

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.03.02. 23:33:05

@Sam. Joe: Hja..tól sokat beleinvesztál az ember,hogy csak úgy eltherdálja a gyűjteményt "aprópénzért" holmi itthoni aukciós portálon...

Nekem a kedvencem a típusból az ezüst-zöld illetve a fehér-zöld (napocskás)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.03. 08:46:41

@Sam. Joe: Egyelőre nem tervezek megválni a kismillió autómtól.
@Dancergee: Szerintem én a felét sem kapnám annak, amit érhet.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2012.01.19. 18:12:22

A kék-ezüst színezésű miért Star of Car? esetleg az is Cobra 11-es szereplő?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.01.19. 18:25:28

@Zsolt_T3: A Star Car sorozat (filmes autók) nem összetévesztendő az általad írttal ;)

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2012.01.19. 18:34:54

@RÁJEN: Értem én csak próbálok némi infót összekaparni a Star of Car szériáról, mert ma zsákoltam egy ilyen kék-ezüst 3ast. De nem igazán találok semmit. Van még egy ilyenem csak az egy Ford GT fekete-arany...na azt sem tudom mi fán terem. És az még ráadásul Dinky Matchbox is, hogy könnyebb legyen kitalálni. :)
süti beállítások módosítása