Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

DC/DC

RÁJEN 2011.03.18. 09:00

Úgy mint Dodge Challenger Drift Car. Mivel Andrew0807 már minden tudnivalót elétek tárt a kisautóról, nekem nem kell tehát mást tennem, mint megmutatni az én darabomat, amely már kék. Nem mellesleg egy 2011-es Custom Camaro is szerepel a fotókon, amelyet ezzel együtt hajítottam a kosaramba, de ez utóbbi kapcsán nemigen találtam megfelelő képet az igaziról - bár létezik egy SSX koncepció, de az megint más. (Cserébe kattintsatok ide, csodát láttok!)

Jó dolog ez a drift, egyszer jó lenne már eljutnom egy itthoni versenyre is, persze csak mint néző, ugyanis nincs olyan autóm, amivel a valóságban is gyakorolhatnám. Illetve régebben volt, Zorro ugye, a lepattant fekete Bogár - és salakon ment is vele. Az itt látható kis kép Tatabányán készült sok évvel ezelőtt egy Bogár-találkozón, amely során a rendezők egy idő után ráengedtek a salakos focipályára. Kicsit később a nagy meleg hatására félmeztelenre vetkőzött spontán közönség pont úgy nézett ki, mintha mondjuk a Marson vakációztak volna, de megérte. Ott azon a találkozón egyébként az 1.6-os kategóriában második helyezett lettem a gyorsulási versenyen! Na, minden jót, ma ez ilyen rövid volt, holnap meg ugye munkanap, de a legnagyobb baj, hogy tényleg kell is majd dolgoznom :( Viszont a jó hír az, hogy azért, mert hamarosan egy újabb reklámfilmet készítünk, amit majd természetesen megmutatok itt a szirszarjaimon is...

Címkék: hot wheels

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr852721402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jewdi76 2011.03.18. 16:10:59

Semmi, csak megláttam, te kedveled ezeket a kis VW-ket, így szóltam.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.03.18. 22:00:40

Ilyen Camarot pont ma láttam szürke/fekete fényezéssel 3-as pakkban. Ez a piros sem rossz, bár a sárga betéttel ellátott felniket nélkülözni bírnám...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.19. 11:19:02

@pittlaren: Ez magánzó volt, más színben sajnos nem láttam, de nincs bajom ezzel sem, a sárga szerintem elmegy a keréken, ezeket az ilyen drift-autókat (már ha ez is az) gyakran pingálják papagájnak. De ez az új Camaro nekem mégis Űrdongóként tetszik a legjobban :)
süti beállítások módosítása