Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

280 és 300

RÁJEN 2011.09.14. 09:00

Pontosabban 300 E és 280 GE, amiből sokan már tudhatják, hogy ez bizony két szép Mercedes lesz, a változatosság kedvéért Siku. Nem csak hogy párban érkeztek, hanem rögtön duplán is, így egy-egy példány most eladó:

A 300-as miatt vettem amúgy meg a pakkot, de ha már így alakult, a G-Mercedes is marad - de nem tetszik jobban a MB-változatoknál:

300-asom egyébként van bontatlan civilként is, erre utaltam még hétfőn, hogy még nemtom, mi legyen vele, de szerintem eladom azt is. Majd csinálok róla fotót, aztán hátha... Ilyen a rendőrségi G élőben:

Talán feltűnt, hogy egyre kevesebb mostanság a blogon a Matchbox, és egyre több minden más. Ez nem véletlen. Azokat a MB-okat, amiket szerettem volna, kevés kivétellel mind összegyűjtögettem már, tényleg nem sok híja van. Oké, elkezdhetném akkor lecserélgetni a kopottasabb darabokat szebbekre, de mivel mindennél úgyis van szebb, ez örökké tartana. Így önmérsékletet tanúsítva inkább hagyom békén ezt a szekciót, és bővülök máshol. A fentiekhez hasonló kerekű Sikuk között, de akár a régebbi Majorette-eket is említhetném, bőven van még terem, aztán ha azokkal is nagyjából megvagyok, lesz egyéb... A fent leírtakat csak megerősíti az az érdekes tapasztalat (nem tudom, talán már nektek is volt ilyen), hogy benéztem Gyula úrhoz nemrég, és mentem két-három kört, majd végül nem vettem semmit. A most vasárnapi börzén is nézelődtem inkább, vettem egy 200 forintos MB Super GT-t valamelyik turkálós dobozból, illetve két Majorette kisautót (majd mutatom őket), és pár egyéb cserét eszközöltem, de ennyi. Valahogy már a régebbi Matchbox-ok kapcsán nem kap el az a harctéri idegesség, ami eddig jellemző volt. 8-dot fronton is lenne még pótolnivalóm, persze, de azért ez furcsa, nem? Na, nem mondom, hogy nem lesz többet MB, mert de, nem is olyan soká, de aztán a folytatást majd meglátjuk. Addig is jók legyetek!

Címkék: retro mercedes police siku

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr393220050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.09.14. 19:13:50

Nem tudom, de valahogy elfogott az az érzés, hogy a Realtoy-nál ismerik ezt a Sikut. 8-]

matchboxmemories.blogspot.com/2009/10/ezt-igazan-kart-volt-realtoy-mercedes.html

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.14. 19:28:23

@Sam. Joe: Persze, engem annyira, hogy direkt ki sem tértem rá...

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.09.15. 13:13:28

A heti 3 post is azért van, hogy tovább kitartson a készlet?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.15. 13:55:35

@pman: Jól látod, ez van. Jövőre szerintem pedig átállok a heti egyre. Mármint heti egy értelmesre, kis hülyeségek lesznek azért gyakrabban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.09.15. 14:18:30

@RÁJEN: Újabb érv, hogy miért ne várjam a jövő évet :-(
Nálam többször volt így, bár abban a formában, hogy azok apadtak le, amik nem Porsche-t mintáznak. Igyekszem visszafogottan adagolni őket. Általában börzék után szoktam tudni másról is postolni.

Gondolkoztál már rajta, hogy mi lesz, ha már mindent összeszedtél, amit szerettél volna?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.15. 14:23:52

@pman: Nem gondolkoztam ezen, olyan úgysem lesz soha :) Muszáj egy kicsit gátat szabni itt a dolgoknak amúgy is, mert ez a hitelkiváltós dolog engem is érinthet, és ha lesz, akkor hirtelen sok pénz kell másra, de majd meglátjuk...
süti beállítások módosítása