Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

HWWRXSTI

RÁJEN 2012.07.23. 08:00

Nem tagadom, az utóbbi időben eléggé elhanyagoltam a kisautókat, illetve így magát a blogot is. (Cserébe ez utóbbi pénteken kapott egy friss fejlécet, bevetve minden html- és css-tudományomat, no és persze a segitseg.blog.hu releváns posztjait, de láttam, Joe barátomnak is mostanában jutott egy kis ráncfelvarrás az eszébe, hiába, egyre jár az agyunk...) Ennek egyrészt megvan az oka, de erről majd inkább máskor, másrészt nem is ígérem, hogy a közeljövőben ez változni fog. Viszont ez a hét kivétel, három kisautós poszt is készült, úgyhogy elsőnek mutatok is egy friss beszerzésű Hot Wheels Subarut, egy olyan Imprezát, amelyhez nekem is volt már szerencsém offline, egy ilyet, csak kicsiben:

Subaru_Impreza_WRX_2s.jpgTomica formájában már szerepelt is a blogon, úgy is nagyon tetszik, de a Mattelnél is jó munkát végeztek, meglepően jó kiállású, vagány kisautó lett belőle:

IMAG0786.jpgIMAG0788.jpgIMAG0789.jpgIMAG0791.jpgEgy darab ideje nem követtem, hogy épp milyen friss megjelenések várhatók, így szinte meglepetésként ért a múlt héten, hogy ilyen is lesz. Vagy van. Mert mire eszméltem, már itthon is beszerezhetővé vált, így tegnap az Auchanban meg is vettem egy másik HW társaságában, de azt majd mutatom szerdán. Vissza a bubura: a színe nekem nagyon bejön (bár létezik bordóban is), a dekoráció pedig jól áll neki, bár visszafogottnak nemigen mondható. A lámpák kifestésével - hasonlóan Kalányosék hozzáállásához a földhöz-szőlőhöz, akik ugye októberben vittek némi friss szüretelésű kannás bort Fábrynak, ahogy azt 'A Lejtő ördöge' című műsorában hallhattuk - nem bíbelődtek, viszont a részletek rendben vannak, a kerékválasztás jó (bár lehetnének egy hanggal kisebbek), nem lehet okunk panaszra. E Subaru-generációt sokan hajlamosak simán lehjundájozni a szokásoshoz képest úgymond visszafogottabb formája miatt, de nekem bejön, szívesen elnézegetném a ház előtt - minden nap.

Subaru_Impreza_WRX_1s.jpgNa, kellemes hetet, jó munkát, szerdán találkozunk!

Címkék: hot wheels

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr764671621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.07.23. 08:52:39

"...de láttam, Joe barátomnak is mostanában..."
Hű, azért most kihúztam magam! 8-)

Nem rossz kisautó az tény, de nem vagyok benne biztos, hogy nekem lesz ilyen, mert az eredeti nem tetszik. Persze olyan ez, mint az 1-es BMW. Az sem tetszik, aztán mégiscsak lett.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.07.23. 19:21:17

A házigazdámat már megdicsértem, hogy nagyon jó fejlécet dobott össze, most pedig téged dicsérlek meg, mert ez is tecc.
Ez is az a HW, ami a pár éves MB sorokban is megállná a helyét, ilyenből mostanában egyre több van.

Tommi 2012.07.25. 20:03:28

Januárban vitték a Soltvadkerti BORzasztót. :-)
süti beállítások módosítása