Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Élménynap

RÁJEN 2012.09.23. 10:00

IMG_1951s.jpgSzeptember 19-én a Porsche Hungaria jóvoltából a Hungaroringre voltam hivatalos Élménynap-ügyben. A képes beszámoló alább tekinthető meg:

A szöveges pedig a következő: reggel 9-re kellett kiérnünk, négyen mentünk a cégtől. A Hungaroringet hátulról, tehát Kerepes felől közelítettük meg, matrica híján. Ott csoportokba osztottak minket, majd csoportonként eltérő sorrendben kellett ugyanazokat a feladatokat teljesítenünk: "részeg-szemüveges" vezetés, szlalom, tesztvezetés, pálya. Az első részben egy szép kis piros Fabiát kellett bóják között egy kijelölt útvonalon úgy végigvezetni, hogy fel kellett előtte tenni egy speckó szemüveget, ami a részeg állapotot volt hivatott leképezni. Lényegében nem lehetett belőle kilátni, a mitfahrer navigált. Ezt ügyesen megoldottam egyébként, a volt rendőrökből álló instruktőrök szépen meg is dicsértek. Aztán jött a szlalom, ahol 1.4 TSI Seat Leonokat kellett megint csak bóják között hajtani, de itt már nagyobb volt a pálya, erősebb az autó, és mérték az időt is. Kurvára meg kellett küldeni az autót, nagyokat fékezni, nagyokat csikorogni, élvezetes volt. Egy párszor azért taroltam ;)

Még közben bejelentkeztem, hogy a következő körben, azaz a tesztvezetésen én a 400 lovas Audi RS4-est vezethessem, fel is kerültem a listára, de végül máshogy alakult. Mert az Audira várni kellett volna, ott kínálta viszont magát a Fabia RS, amit a kollégám nagyon dicsért, miszerint a feeling felülmúlhatatlan. Elvittem hát. 1.4 TSI hétfokozatú szekvenciális (DSG) váltóval, 180 LE. Egyedül volt szerencsém menni vele, ami azért volt jó, mert úgy küldhettem, ahogy akartam, csak a lakosságra és magamra kellett tekintettel lennem, utasra nem. Nem mondom, mennyivel mentem, mert ki tudja, ki olvas, de besza-behu... Kezdtem persze rögtön azzal, hogy sportfokozatba tettem az automatát, biztos, ami biztos. Elautókáztam Mogyoródról Fótra, majd vissza, útközben egy fotózási kiállással.

IMG_2006s.jpgA kis RS tényleg megy, mint a mérgezett egér, és ha az ember nyomja, a hangja is nagyon széppé válik. Az ülés szuper volt, jól tartott, a tiptronic fülekhez viszont nem nyúltam, jó volt nekem a robot. Amikor visszaértem, még nem volt bent az RS4, így bekértem magam az előző csapat pályakörébe, hogy előbb visszaindulhassunk. Magyarán beáldoztam a csúcsgépet egy kis ökörködésért, de nagyon megérte: egy brutális 3.0 TDi Audi Q3-at vezethettem, gyakorlatilag végig nyélgázon. Ez is automata volt, de ezt sem bántam, sőt. Az eredeti feladat egyébként az lett volna, hogy egy felvezető kör után az ember tegyen meg három olyan kört, amiknek az egyes időeredményei egymáshoz a lehető legközelebb vannak. Na, ez volt az, amit én tökéletesen figyelmen kívül hagytam, mentem, ahogy bírtam ~:D Gonoszul betettek a pályára három kis szalmabálás lassítót is, de nem volt gond, minden kanyarban, fékezésnél és gyorsításnál zenéltek a gumik, bömbölt a motor, nekem pedig a szám a fülemig ért végig. Így:

Szaladok s.jpgNagyon hálás vagyok az élményért az ügyfelemnek, rendes volt tőlük, hogy meghívtak. (Update: az index beszámolója itt.) Visszafelé az úton többször is ellenőriztem a Golfon, hogy nincs-e behúzva a kézifék, mert mintha nem akart volna menni rendesen... Nem volt.

Címkék: carspotting

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr434788577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.09.24. 18:20:07

@Sam. Joe: Pótlólagosan belinkeltem az elejére az origo beszámolóját is, az egy pettyet szakszerűbb ;)
süti beállítások módosítása