Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Mély

RÁJEN 2012.10.22. 14:00

sal active XB-10A.jpgAmikor vettem az autóba a CD-játszót, írtam, hogy nem baj, h nincs rajta sub-kimenet, úgysem akarok mélynyomót. Ehhez képest vettem szombaton a vatin egy SAL aktív csövet. Nyócér. Ha valaki ért valamit az autóhifihez, az tudja, ha meg nem ért, elmondom, hogy ez az autóhifi Dajvú Tikója, magyarán kábé a legalja, komoly ember ilyet nem vesz. Egyébként én is inkább csak afféle impulzusvásárlást hajtottam végre, megkívántam, hogy mégis legyen egy kis mély az autóban. Mert eddig az nemigen volt. Azért ezt választottam egyébként, mert kábeleivel együtt 8 rongy volt csak, illetve nem akartam fúrni-faragni erősítőt, miegymást, nem mellesleg ez nem túl nagy, pont befér mellé a csomagtartóba a babakocsi is... És sikerült! Oké, hívtam egy kis online segítséget, nem vagyok egy akkora ász, h magamtól tudjam, mit hová kell kötni, mi a helyes sorrend, meg ilyenek, ezért puskáztam. De mondom, sikerült, fél órája végeztem, és nagyon szépen szól, nem egy erőmű, de nem is ez volt a cél. Majd, egyszer, ha lesz egy normális autóm, amit mindenképp sok évre tervezek megtartani, na majd abban lesz valami komolyabb/drágább cucc, ebbe ez most bőven elégséges...

Címkék: zene

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr144862632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.10.22. 18:25:52

Egy gyorsan kivehető erősítővel egybeépített mélyládán már én is régóta filózom, mert nekem is az a bajom, hogy egész jó a gyári cucc, de a mély igencsak hiánycikk benne. Ennyiért ez így szerintem teljesen ok.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.22. 22:35:29

@mbx porsche: Ebbe a hangszórókábeleket kis csiptetős izékbe kell kötni, tehát a gyors eltávolíthatóság itt is fennáll, ami jó. Mert bár a babakocsi valóban befér mellé, de más már nem nagyon :) Amúgy akkor fordult meg a fejemben valami ilyesmi beszerzése, amikor leautóztunk Splitbe és vissza azzal a szép Octaviával, mert abban nagyon szépen szólt a gyári cucc.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.10.25. 21:45:39

Nekem is ilyen van az autóban, teljesen jó. Igaz én épp dupla annyiért vettem mint Te, cserébe viszont vadiúj volt :)

Nem arra van , hogy az utcának zenélj, az utastérben viszont élvezhetőbb a muzsika.
Nem utolsósorban ha valóban kell a hely, másodpercek alatt kiszedhető, majd visszahelyezhető.

Nem egy JBL, de ezért a pénzért szerintem jó vétel lehet bárkinek...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.10.29. 12:03:00

@Dancergee: Én is így gondolom. Remélem, nem megy gallyra pár hónap után.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.10.29. 18:38:05

@RÁJEN: Én már lassan 10. éve nyüstölöm. Ahogy elfordul a gyújtást adok az autóra, bekapcsol a motyó, és amíg gurul a vas, a technika szól. Szóval nincs pihentetve. Eddig (kopp-kopp) 100%-osan teljesített. Ha az előző gazdija is annyira vigyázott rá mint én, akkor ez neked örök élet +1 nap :)
süti beállítások módosítása