Szerencsére úgy, ahogy én sem fejeztem be a kisautók gyűjtését, úgy a jó Hot Wheels sem fejezte be a pofás darabok megjelentetését, még ha manapság egyre kevesebb darabjukra kívánok is rá. A mai delikvens is egy olyan darab, ami szerintem igen szépre sikerült - sőt talán nem is a szép a legszerencsésebb szó ide, hanem inkább a dögös. Az, dögös, mint a nemrég mutatott kis BMW - csak ez most egy Toyota Celica. Nem is akármilyen, hanem egy 1970-es darab, ráadásul GT. Egy hasonlóról már írtam errefelé régebben, de az Tomica volt, tőlük nem nagy meglepetés, hogy kihoztak egy ilyen klasszikust, a HW-től viszont az. Még annyit hadd jegyezzek meg, hogy életem első carspottingja egy ilyen darab volt még Krétán, kábé 2002-ben... Nem is ragozom, mutatom:
A kisautó porschétól jött, Tommi hathatós közreműködésével, ezért mindkettőjüknek köszönetet kell mondanom, én sehol nem találkoztam itthon ezzel, ha nem segítenek, kintről kellett volna megrendelnem, mert semmiképp sem maradhattam nélküle... Rövid, széles, lapos, zöld - marcona első spoilerrel és komoly kerekekkel. A beltér fekete, amelybe a sötétített ablakok nem engednek túl sok betekintést, cserébe gyönyörködhetünk az első lámpákat fedő áttetsző műanyag rostélyokban és a visszafogott, de talán pont elégséges felületi dekorációban. A hátsó lámpákat is rejtő műanyag sáv teljesen fekete, de ez jól áll neki, mint ahogy az is - sőt valszeg ez majd' minden HW-nek jól állna -, hogy a kerekek ugyanakkorák minden sarokban. Remélem, folytatódik ez a sor, Tomminak említettem is, hogy jöhetne a Mazda Cosmo is, ő viszont Honda Integrára és szélesített Mitsubishi Starionra vágyik, szóval lesz miért szorítanunk... Búcsúzóul egy könnyfakasztó kisfilm három szépségről, amit érdemesnek tartottam ide beilleszteni úgy is, hogy nem szerepel benne a fenti évjáratú Celica:
Kellemes hetet, szerdán is lesz kisautós poszt, ne lankadjatok!
Utolsó kommentek