Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Versenyszellem Corgi-módra

RÁJEN 2009.10.13. 09:08

A hasonló című poszt folytatása következik, de bevezetőnek ezt a posztot ajánlom Sam. Joe oldaláról.

Két Corgit mutatok, egyik sem túl gyakori darab, de mindkettő egy-egy általam kedvelt típust formáz meg. Ugrás után.

1:43-ban készítette el a Corgi a Corolla (AE-86, avagy Hachiroku) mását, és mindjárt adott neki némi verseny-dekorációt is, no szerencsére elég szolídan. A részletezést nem (sem) vitték túlzásba, a hátsó lámpák a kaszniba olvadnak, az elsők viszont valóban lámpáknak néznek ki, műanyagból vannak. A széles felnik erősen feldobják az autót.

Ez a Toyota a múlt hétvégi bolhás látogatásom egyik eredménye. Vettem az embernél egy Fast Wheels (ex-Playart) Mercit, jó régit, 500-ért, és rákérdeztem erre is, mennyi? Azt mondja, ó, ez már húzósabb - itt kezdtem lemondani róla -, ezért 800 forintot kér. Mondom, egye fene, megveszem :) (Ez a másik bolhás szerzeményem.) Kibontás után vettem csak észre, hogy a bal első kereke valahogy sokkal lejjebb áll, mint a többi, majd ha rájövök, hogy tudom roncsolás nélkül megoldani, szólok, addig marad így.

A párja már svádacél, Saab 9000, szintén sportos szerkóban. Némileg méretesebb darab, de úgy általában ugyanaz érvényes rá, mint a kis Corollára: erősen visszafogott festés, sportos kerekek, műanyaglámpák.

Mindkét autó fém, de az aljuk egyszerű műanyag, így nem túl nehezek, a rugózás pedig egyiknél sem gyári extra - viszont szépen, simán gurulnak. Úgy egyébként tényleg semmi különös nincs bennük (nem úgy, mint ebben), csak azért kerültek a gyűjteményembe, mert mindkét típus aránylag ritka ebben a méretben. A Saabhoz drágábban jutottam, Angliából érkezett összesen 5 fontért. De nem bántam meg, marad most már. Már csak egy szép BMW 635-ös kellene ebből a sorozatból... Szólok, ha.

Címkék: corgi

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr451446838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.10.13. 10:11:04

Esküszöm nem arra játszom, hogy mindent lefikázzak, ami megjelenik Nálad, de... Szóval ezt a Saabot előbb néztem volna Talbot Alpine-nak, mint bármi másnak. Egyedül a hátulja emlékeztet a Saab 9000-re. A Hacshinak az orra szintúgy felejtő. Szerintem "Ezt igazán kár volt..." érett mind a kettő. 8-(

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.10.13. 10:25:04

@Sam. Joe: A Toyo orrával kapcsolatosan igazad van, a kevesebb több lett volna, de a Saab-nál nem értem, miért nem tűnik neked Saabnak. Valóban talán kicsit hosszabb, mint kéne és a kerekei is lehetnének nagyobbak, de az én szememben abszolút összetéveszthetetlen...
Nem gondolom amúgy, hogy utazol rám ;)

Tommi 2009.10.13. 15:44:14

Egy 635-ösöm van, restaurálásra fel tudom ajánlani, másra ugyanis nem jó.

Ez a SAAB meg KELL!!!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.10.13. 15:45:36

@Tommi: Köszi, már vártam, hogy mikor bukkansz fel :) A BMW-ből majd szépet szeretnék, de köszönöm a felajánlást.
süti beállítások módosítása