Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Marad a csomagban

RÁJEN 2009.10.15. 09:10

Két aránylag ritka Hot Wheels kerül ma terítékre – egészen biztos vagyok benne, hogy legalább az egyik igen megosztó darab.

Az egyik egy 1957-es Plymouth Fury, amit ha Belvedere néven hoztak volna ki, nyugodt szívvel mondanám rá, hogy ez az autó szerepelt Stephen King Christine című filmjében. Tudom, regény is van belőle, meg is van otthon, olvastam is, de a filmben azért látványosabb a dolog. Főleg hogy a könyv (e régi) borítóján egy egészen másfajta stílusú hűtőrács látható... Zöld a kártyája, úgyhogy T-Hunt, ami azt is jelenti, hogy ha az ember boltban találkozik vele, megveheti normál áron, de ha el akarja adni, kérhet érte akár háromszor annyit is. A szép fehér oldalfalas abroncsok nagyon feldobják az összképet, a csíkként induló, majd lángnyelvben végződő oldalsó dekoráció szintúgy, csak ránézek, és már meg is szólal a fejemben a Grease zenéje és egyből megkívánok egy durva szuperburgert valami ötdolláros shake-kel... A sok króm az elején telitalálat, és tetszik, hogy a tető is saját színt kapott. Nem lesz kicsomagolva.

A másik darab egy kicsit korábbi, a második hullámos Classics-sorozatba tartozó VW Drag Truck. Régóta kerestem ilyet, mert emberi áron igen nehéz hozzájutni. A tető choppolt, a hátsó kerekek óriásiak, de nem itt van az okosság, hanem a platón. Vagy a platóban. Az egész felhajtható a brutális méretű szárnynál fogva, és alatta ott van a motor. Vagy motorok, szemre kettőnek tűnik. A hátul kikandikáló vastag cső mondjuk inkább valamiféle hajtóműnek tűnik, mint kipufogónak, de szerintem ez ránk van bízva, minek képzeljük, 10 év alattiak szerintem inkább sugárhajtóműnek... A gumik itt is kaptak körben fehér csíkot, és mint ahogy a Texas Drive ’Em esetében említettem, a többi Classics-hoz hasonlóan ez is full fém, van vagy fél kiló. (Ezt érdemes kattintani.)

Végezetül egy Merci, ami nem Hot Wheels. Hanem Fast Wheels. A név ismerős lehet, ez ugyanis a Playart utódja. A bolhán futottam bele, 500 Ft volt, így megvettem, mert az állólámpás Mercedeseket mindig is nagyon kedveltem. Az arany szín oké, az elején a sötétebb betét szintén, sok ilyet láttunk ugye élőben is, de az eltúlzott méretű csillagért és a hátsó lámpákért nagyon kár. A kerekek is lehetnének szebbek, de végül is ki lehet velük békülni. Mivel ilyen elhasznált kártyát eddig csak képen láttam, úgy határoztam, nem bontom ki ezt sem – ez nálam most ugyanolyan, mint amit a Transformerseknél írtam, így egy szép régiség, kibontva pedig csak egy olcsó szar lesz belőle :)

Szép napot! (Holnap péntek.)

Címkék: volkswagen vw hot wheels

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr691451298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.10.15. 11:43:46

Christine kéne! Kivételesen a hátsó lángnyelvecske is tetszik. Így letagadhatja, hogy ő Christine és a többi autó nem fél tőle a sötétben.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.10.15. 12:14:47

@Sam. Joe: A hátsó kis lángnyelv ráadásul a HW-logóra hajaz, amiért külön kis piros pont jár a tervezőnek, többek között ezért szerintem is jól sikerült az autó. És bejött, amire számítottam, hogy nem a Drag Truck lesz az, amelyiket a szívedbe zárod ;)

Ikarus256 2009.10.15. 13:47:55

A "sima" T-Hunt nem igazán ér többet, mint egy normál Hot Wheels, mert viszonylag sok van belőle. A gumikerekű verziók már ritkábbak (van egy dollárjel a T-Hunt után vagy előtt), és azért már tényleg szép pénz jár esetenként.
Nekem is volt két Drag Truckom, de mindkettőt el is passzoltam jó pénzért. :-D

@Sam. Joe: Van egy fölös darabom belőle. Ha érdekel, akkor majd küldöm a Dodge Monacoval együtt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.10.15. 14:23:53

@Ikarus256: Hehe, azt írtam kérhet, nem azt, hogy kap is :) De csak viccelek, na. Nemtom, mennyire gyakori a sima t-hunt, én egy olyan 1:50 arányra tippelnék, már ha úgy számolok, hogy egy polcon a sok kék közül hány zöldet látok. Aztán típuson belül már simán lehet, hogy jobb ez az arány. Én mindenestre sajnos nagyon ritkán találkozom ezzel a kivitellel, igaz, nem is járok Intersparban, ahol állítólag gyakoriak. A t-hunt$ pedig tényleg fehér holló. Néztem az ebayen, 13 dollártól vannak $-ok ebből. Plusz szállítás. A sima zöld tényleg olcsó.

Ikarus256 2009.10.15. 18:12:53

Korábban gyűjtöttem a T-Huntokat hotwheels71nek, de akkor egy-két hónap alatt minimum 20 T-Hunt összejött. Ebből jó, ha 2-3 T-hunt$ volt. Mivel csak 2*10 darab T-hunt van egy évben, próbálom összeszedni őket, de az idei sor nem akar összeállni, elég sok hiányzik. :-(

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2009.10.15. 18:57:39

Nekem is két furym volt az egyik már zomminál van.Én a bone shaker zuper és a woodie mindkét verzióját vadászom.Majd megnézme ispában.

Bog Zoo (törölt) 2009.10.16. 18:21:12

Ez a drag T1 gyönyörűűűűűű!!!!! :-P
süti beállítások módosítása