Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Feketék és fehérek

RÁJEN 2010.01.07. 09:42

Ígérem, ez lesz az utolsó ilyen című poszt :)

Négy régebbi Hot Wheels kisautót mutatok, amik eddig valahogy kimaradtak, és a színükön kívül nem sok közük van egymáshoz. Vagy? A tovább után a folytatás.

A Chevy Novát 1962-től gyártotta a Chevrolet 1979-ig, az itt látható kisautó az 1966-os második generációt mintázza. Ebben a generációban mutatkozott be a Chevy-nél a biztonsági (összecsukló) kormányoszlop, kormányzati nyomásra. Érdekes, hogy még ez a sorozat is kapható volt négy- és hathengeres motorokkal is, nem csak az elvárt vényolccal.

A Hot Wheels lazán, de szépen oldotta meg a feladatot. A fekete autó matt festést kapott, ami nagyon jól áll neki, igaz, a por is jobban meglátszik rajta. A kötelező racing stripes ezen aranybarna, így nem túl hivalkodó, és összhangban van a beltérrel, ami megint csak tetszik. Szokás szerint jól leültették, előre kisebb, hátra pedig nagyobb kerekek kerültek, de ezzel sincs bajom. Mint ahogy azzal sem, hogy nem nyílik semmije, nem rugózik. A fehér viszont kék csíkokat és kék belteret kapott, továbbá ez rendelkezik némi krómozással is. Amennyire a feketénél nem hiányzik a krómozott rács, ennél pont annyira kell. A felniket nem variálták, mindkét autón ugyanolyanok. A kis bütyök alul pedig az oldalra kivezetett kipufogó.

A Ford Thunderbolt (Mennykő) viszont első generációs. (Mármint mint a típus Thunderbolt.) És hogy mi a közös benne és a Novában? Hát mondjuk az, hogy nem kicsit hasonlít a Thunderbolt a Nova első generációjára, tessék csak megnézni! Ugye? A Thunderbolt egyébként nem más, mint a kései Ford Fairlane felpumpált változata, a teljes sztori itt található, nem merülök bele nagyon a részletekbe, elég az hozzá, hogy a Ford látta, hogy igény mutatkozik izomautókra, így gyorsan összehozott egy 7 literes, 500 lóerős versenyváltozatot a drag-rajongók örömére, na ez lett aztán a Mennykő. Később pedig ezekből lett a Torino is.

Itt nagyon hasonló a helyzet, van egy mattfekete és egy fehér változatunk. Itt azonban a fekete is krómozott alvázat, és így orrot kapott, de egy árnyalattal sötétebbet, mint a fehér. Azé viszont selymesebb színű. Ezek a kisautók egyébként jóval keskenyebbek, mint a Novák, ami a nyomtávon érhető leginkább tetten. Ezúttal más-más felnik kerültek a fekete és a fehér verzió alá, egyiket sem mondanám autentikusnak (ahogy a Novánál sem), de azt sem, hogy nagyon rosszul állnának a Fordoknak. A mintázatuk hasonló egymáshoz, persze némileg "testre szabva", és a két autót az üvegezés színe is jól megkülönbözteti. Szeretem a fekete, főleg a mattfekete autókat, de a fehér egy hangyányit talán harmonikusabb, így szebb lett. Néhány bónuszkép az igaziakról - Nova: egy, kettő, három; Thunderbolt: egy, kettő, három. Szép napot, és ne feledjétek, mindjárt péntek!

Címkék: muscle hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr111653482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.01.07. 13:30:00

"A Hot Wheels lazán, de szépen oldotta meg a feladatot."

Ezzel én erősen vitatkoznék. Szerintem totál elrontották a Nova arányait. Nézd meg, olyan mint egy Pontiac GTO. Túl széles, túl lapos, semmiképp sem az a kompakt autó, mint ami a Nova úgy amúgy.

A Thunderbolt már teljesen más lapra tartozik, az teljesen rendben van. A Novának is valami ilyesminek kéne lennie.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.07. 13:35:36

@Sam. Joe: Szerintem az ültetés a ludas a Nova esetében - másrészt pedig én előbb láttam ezt a HW értelmezésében, mint az igazit (képről), így nekem a kicsi tetszik jobban. Az igazit rontották el :P :)))
(Úgy amúgy jogos, de hogy ne legyen igazad, mindjárt összenyomom az igazi Nova fotóját függőlegesen...)
süti beállítások módosítása