Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Amerikából jöttem 4.

RÁJEN 2011.02.24. 09:00

Következik Steve Villám McQueen! Innen kopizok: Villám McQueen a Szelep Kupa versenyének zöldfülű újonca. Mérhetetlenül elbizakodott, arrogáns, megbecsülést nem mutat csapata iránt, másokkal se nagyon törődik, csakis az érdekli, hogy ő legyen az első újonc, aki megnyeri a Szelep Kupát és egy rendkívül jövedelmező szerződéshez jusson a Dinocóval. Igen ám, de a futam hármas holtversenyt hoz McQueen, az állandó második és a szabályokra fittyet hányó Joe Komposztor és a veterán King között. McQueen szíve egy 750 lóerős V8-as, amely 321 km/órás sebességig képes gyorsítani, fő szponzora pedig a vidéki Rust-Eze Medicated Bumper Ointment. A tervezők saját elmondása szerint kinézetét a Ford GT40 inspirálta, de van belőle a Ford Mustangból is. Hát, a fene tudja...

Megmondom őszintén, sajnáltam kibontani, de a vágy, hogy megtapogassam, győzött. És utána sem csalódtam!

Méretben nem partner a MB-okhoz, azoknál nagyobb minden irányban. Viszont az 1:50 körüli kis Jada autóimhoz kiválóan illeszkedik, akár stílusban is. Jut eszembe, PS2-re megvan az egyik játék is, mondjuk nem a legjobb, de előveszem majd, eddig még ki sem próbáltam!

Az mindenesetre bizonyos, hogy a kisautó teljesen rendben van! Bár nem rugózik, mégis egyértelműen játékra, gurításra termett - bár ebben nálam valószínűsíthetően nem lesz túl sok része, legalábbis ez a terv. Nagyon szépen feldobják az összképet a Lightyear gumik, illetve a szponzorok matricái, a kisautó legnagyobb attrakciója mégis a kacsintós "szemek", amik ugye azt tudják, hogy innen nézve erre néznek, onnan nézve meg arra. És hogy miért vettem meg? Két okból: egyrészt nekem nagyon bejött a film, azóta láttam már vagy kétszer is, nem mellesleg úgy általában is bírom ezeket az animációkat, másrészt pedig most nemrég láttam végre emberi áron, 1400-ért. A hippi VW busz valami nagyobb méretben és puha műanyagból megvan már régóta, VW lévén azt "muszáj volt" beszereznem, de szerintem ez a darab megmarad egyedül, nem tervezem bővíteni a sort. Aztán majd meglátjuk...

Címkék: játék film

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr822659763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.02.24. 09:57:56

"Egy vérből valók vagyunk Te, meg Én!" 8-)
Én a McDonald's gyerekmenühöz adott szereplőgárdára mentem rá anno, itt is állnak a polcon mind. Mondjuk én nem látok Villámba se Mustangot, se GT40-et, de hát biztos úgy van, ha ők mondják. Nyáron jön a következő film!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.02.24. 11:09:45

@Sam. Joe: Na, abból való az én Volkswagenem! Illetve valamikor régebben vettem egy ilyen Verdákos újságot is, amihez a rendőrautót adták, az is ilyen mekis minőségű, de jópofa - az teljesen MB-arányú ráadásul.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.02.24. 12:29:40

Majd egy Sallyt be akarok cserkészni én is, még a számomra megfelelő kivitellel nem találkoztam.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.02.24. 14:39:11

@pman: Ja, tényleg, az egy Porsche... ;)

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2011.02.24. 16:36:19

@RÁJEN: Azt én is nézegettem. Fasza kerékdonor lett volna.
süti beállítások módosítása