Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

100

RÁJEN 2011.09.16. 09:00

Gondoltam, ha már számokkal operáltam az előző két poszt címében, a heti utolsó rendes posztnál is tartom magam ehhez. Pedig lehetett volna Avantgarde, vagy valami ilyesmi is. Merthogy sikeresen hozzájutottam egy régóta keresett kisautóhoz, ami egy Siku Audi 100 Avant. Ráadásul nem is egyszerűen. Van egy eladó VW-modellekkel foglalkozó blog, amin kiszúrtam egy pakkban a delikvenst, írtam is az embernek kommentben, de aztán valahogy úgy elfelejtődött a dolog. Aztán úgy alakult, hogy vettem a vaterán egy Dickie gyártmányú Bogarat, amit persze majd mutatok is, és akkor kiderült, hogy az eladóé ez a blog, így akkor már összehoztuk az Audit is egy kosszal. Az 1982-es Év Autójának modelltörténetéért kattintsatok bátran ide, egy kellemes kis tesztért pedig szokás szerint oda, én most csak annyit fűznék hozzá a történethez, hogy van egy kevéske személyes tapasztalatom a típussal. Főiskolás koromban az egyik csoporttársam (és egyben haverom) faterjának egy ilyenje volt 2.2-es turbós kivitelben, és néha napján a srác elhozta az autót, és furikázott minket ide-oda vele. Hát mit mondjak, óriási élmény volt, akkoriban én még egy Ladával toltam, ahhoz képest az Audi az Executor volt. Nagyon csendesen és nagyon gyorsan ment, de ehhez olyan fejedelmi kényelem tartozott, amilyet autóban én még azelőtt nem éltem. Pedig hát már akkor sem volt fiatal, olyan 1987-es lehetett, már nem emlékszem. És hát óriási. Egyébként nekem a limuzin jobban tetszik, az a klasszikus Szivar, de egy ilyet is elfogadnék tipp-topp állapotban. És akkor íme a kicsi:

Szokás szerint nem bonyolították túl, masszív, kézbe való darab, és még a jellegzetes kerekeket leszámítva is jól felismerhető, hogy ez bizony egy vérbeli Siku, és hogy nagyjából mikori. Annak ellenére, hogy jót tett volna az összképnek egy kevésbé vaskos megoldás a hátsó lökhárító alatt. Az üvegezés nélküli ötödik ajtó felnyitható, és egyben ez is az én példányom leggyengébb pontja, a zsanér rögzítése ugyanis már egy kicsit megfáradt, és ezért hajlamos néha ferdén záródni, de csak ha béna vagyok, ha odafigyelek, jól működik. Ezt már nem sikerült olyan jó áron megvennem, mint a 928-ast, de a három mai Matchbox árának megfelelő pénzösszeget még mindig nem nevezhetjük túlzónak, tekintve, hogy ezúttal is egy darabka (kvázi nyugat-német) történelmet kapunk cserébe...

Minden jót!

Címkék: siku

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr973192556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.09.16. 09:10:55

Szép darab, a 959-em is ennyit kóstált.
Te, mik ezek a mostani sárgás képek, ez nem jellemző rád?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.16. 09:24:59

@pman: Küzdök a fehér-egyensúllyal :) Az új kecóben nincs olyan polc, mint amin korábban fotóztam, így nem tudok elég közelre tenni megvilágítást, ezért vagy kurvára kék lesz minden (természetes fény), vagy kurvára sárga. Majd még állítgatok ezt-azt, mert nekem sem tetszenek annyira...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.09.16. 11:21:28

@RÁJEN: Utómunkában próbáld meg javítani. Akár az ingyenes Irfanview is sokat tud rajta javítani.

Amúgy faxa.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.16. 11:49:24

@Sam. Joe: Köszi, az van fenn nekem is, csak annyira nem értek hozzá. Egy darabig be kell érnetek az ilyen képekkel :)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.09.16. 12:50:19

@RÁJEN: Ha áttolod előtte a képeket, akkor szívesen meghekkelem neked őket.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.16. 13:15:06

@pman: Köszi, ez igazán nagyvonalú ajánlat, de kábé október végéig már fenn van mind, nem lesz időm lecserélgetni őket. (Tudod, hol.)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.09.16. 14:59:33

@RÁJEN: Megtiltom, hogy béna legyél! A megfejtés: SHIFT+U.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.16. 15:11:39

@Sam. Joe: Auto adjust, értettem! De a már fent lévőket akkor sem cserélem le :P (Köszi amúgy.)

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.09.17. 01:57:55

Pöpec a járgány!Grat!Egy jó ideje ácsingózok egy ilyenre már én is. Egy más jellegű kérdés: Van-e esetleg Bburago Abarth-od eladó sorba?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.17. 12:42:17

Van, 900, és esetleg plusz posta. Amúgy Deák. Még két db van.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2011.09.17. 13:38:15

@RÁJEN: Akkor egyet bevállalok hétfőn a Deákon.Csörgök. :) köszi
süti beállítások módosítása