Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

A hét témája: VW-invázió (7. rész)

RÁJEN 2011.11.27. 10:00

Vasárnap is témánál maradva - nem is tudtam, hogy CrossTouran is létezik:

Pedig de. Kéne is! Mint ahogyan a szintén errefelé fotózott Egyes is:

Úgy akartam befejezni ezt a posztot, hogy remélhetően akkor, amikor ezt a posztot olvassátok, már az enyémen is szép új tető feszít. Nos már nem csak remélem, az akaratból tett lett, a tettből tető, az eladott kisautókból pedig habzsi-dőzsi a szerelő portáján. Összeszámoltam, jöjjön egy kis matek:

80 pénz volt az új bontott tető, 60 a felszerelése (megint tanultam valamit: az egyik, hogy talán elég lett volna csak ponyvát rendelni újonnan Németországból hasonló áron, mindegy, majd legközelebb, a másik pedig, hogy valaha az én autóm is bírt motoros tetővel, mert a szerelő megtalálta az előző motor részeit beszerelve, de most már mindegy, most tökéletesen működik, gombnyomásra - no nem mintha ennek komoly jelentősége lenne, jó volt nekem manuálisan is, de ha lúd, legyen extra kövér!), plusz 10-ért lőttem egy remek, szintén bontott vonóhorgot, még 8-ért pár belső dolgot a kocsiba, mint pl. új szellőzőrostélyok a széttöredezett régiek helyett, ill. egy hibátlan váltószoknyát, mert az én régim már nagyon rongyos volt. A vonóhorgot is felszerelték, majd az egész kocsi ment műszaki vizsgára (ahol igencsak meglepődtek, hogy cabrióra szeretnék vonóhorgot, ők ilyet még sosem láttak, ennek örömére be is kell mennem az okmányhivatalba valami plusz bejegyzés miatt), de előtte még gyorsan befigyelt egy jobb hátsó kerékcsapágy-csere szükségességből kifolyólag, illetve némi lámpajavítás is, tehát ez az egész móka 240-ben állt meg. Ehhez 170.000 Ft értékben adogattam el kisautókat, így a családi költségvetést "csak" 70 rongy erejéig terheltem meg, ami persze elég ahhoz, hogy karácsonykor karácsonyig csak zsírosdeszkát együnk, de talán sikerül enyhíteni a károkon még decemberben, ugyanis tervezek a 11-i börzén eladóként megjelenni. Ja, közben végtörlesztek is, csak hogy meghittebb legyen az ünnep, szóval ajándékként minden családtag szép rajzokat kap majd :)

Ha más nem, akkor az addigi VWiszlát! Blog azért lesz még, azt nem vitte el az ár.

Címkék: volkswagen vw carspotting

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr83369122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.11.27. 11:57:09

Hajrá, Karácsony előttt nehéz visszafogni magad, hogy ne magadnak vegyél ajádékokat.

biker_kolee 2011.11.27. 12:33:49

Ááááááááááááááááááááááááá! El merted csúfítani vonyítóhoroggal a Golfot? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!

(nem azt mondom, hogy ellenségként nézek Rád innentől, de grrrr, ez nálam főben járó bűn..)
*erősen fejcsóvál*
:))

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.11.27. 13:45:42

Örülök, hogy végre sikerült rendbe tetetned a verdát, ráadásul egy kis extrát is sikerült belevinni az elektronyos tető gyanánt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.11.27. 17:50:26

@biker_kolee: :D Hát ige, némi design a praktikum oltárán, szívében véres áldozati tőrrel... Idén két gyerekkel + egy barátnővel lemenni két hétre Balatonra egy ilyen autóval nem volt leányálom, fotót is mutattam, még az én lábamnál is volt táska, pedig én vezettem. Szóval érted, ez még mindig jobb, mint lecserélni egy kombi Astrára. De a vonóhorog levehető fejű, a lököst pedig nem kellett vágni, szóval nyugi ;) (Ja, és a sima hármas Golfé jó rá, pedig újonnan külön ára van a cabrisó horognak, drágább vagy 30%-kal, mint a "normál", rohadt lehúzós kötsögök!)
@pman: Köszi, de azért maradt még mit tenni, ráadásul azóta a központi záram is beszart >:(

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.11.27. 22:48:04

Azért az igen szép, hogy ezekben a nehéz időkben a gyűjtőtársak 170e-el hozzájárultak a "reparáláshoz". Az utóbbi időben nézegettem, igencsak nehéz eladni...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.11.28. 09:11:49

@Dancergee: Hát igen, de attól is függ, hogy mit. Nekem is a nyakamon maradt jó sok darab, ezért is folytatom a börzén - egy tágabb körnek remélhetően.
süti beállítások módosítása